Onderwerp: Reuze trots op mijn eindstuk PME 3 en nog een bruidstaart :)
Ik kon helemaal niks met royal icing, ja dotjes spuiten en stencillen, that's it. God wat vond ik het cool als je toch dropstrings kon spuiten... Ik had me ingeschreven bij LiesCakeShop voor PME 3. De eerste les was ik al trots dat ik een recht lijntje kon spuiten!
Dus succeservaring 1 was binnen! In de loop van de weken merkte ik dat ik het erg leuk vond en sommige onderdelen gingen me best goed af.
Bij de herhaling van de roosjes hoefde ik niet meer mee te doen, wat was ik trots. Totdat we de dropflowers gingen spuiten.. iedereen die ze goed kon spuiten mocht stoppen... maar het lukte mij niet... en Lies is streng, dus ik moest doorgaan... zie hier:
En hier mijn eindstuk:
Bedankt voor de lessen Lies, je bent een goede juf! 

de bloem bovenop, is dezelfde bloem als je ziet op het stencil op de onderste laag

En hier nog een bruidstaart van een tijdje terug
een betere foto heb ik niet helaas, op 2 lagen was er een hartjes relief in gerold dat zie je nu helaas niet.

omdat de jurk hier beter zichtbaar is , deze foto er ook nog bij. Ik had hier alleen nog geen witte twinkel in hun ogen gedaan, op de andere foto hebben ze dat wel
Bedankt voor het kijken 
www.facebook.com/TaartvanTirs

)