1

Onderwerp: Reuze trots op mijn eindstuk PME 3 en nog een bruidstaart :)

Ik kon helemaal niks met royal icing, ja dotjes spuiten en stencillen, that's it. God wat vond ik het cool als je toch dropstrings kon spuiten... Ik had me ingeschreven bij LiesCakeShop voor PME 3. De eerste les was ik al trots dat ik een recht lijntje kon spuiten! :D Dus succeservaring 1 was binnen! In de loop van de weken merkte ik dat ik het erg leuk vond en sommige onderdelen gingen me best goed af.
Bij de herhaling van de roosjes hoefde ik niet meer mee te doen, wat was ik trots. Totdat we de dropflowers gingen spuiten.. iedereen die ze goed kon spuiten mocht stoppen... maar het lukte mij niet... en Lies is streng, dus ik moest doorgaan... zie hier: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6Q6SAY4L.jpg  :o

En hier mijn eindstuk:
Bedankt voor de lessen Lies, je bent een goede juf! :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4U3F6RCB.jpg

de bloem bovenop, is dezelfde bloem als je ziet op het stencil op de onderste laag
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NYER6XV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7TOLPHLM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHAC77NF.jpg

En hier nog een bruidstaart van een tijdje terug
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZEIZ3PXK.jpg
een betere foto heb ik niet helaas, op 2 lagen was er een hartjes relief in gerold dat zie je nu helaas niet.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J47SZGAL.jpg

omdat de jurk hier beter zichtbaar is , deze foto er ook nog bij. Ik had hier alleen nog geen witte twinkel in hun ogen gedaan, op de andere foto hebben ze dat wel
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJFDMWVF.jpg

Bedankt voor het kijken :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2

Re: Reuze trots op mijn eindstuk PME 3 en nog een bruidstaart :)

o wow ik ben er stil van wat een mooi eindstuk  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3

wow, de bovenste taart is prachtig gedaan!!! hele mooie bloempjes en die andere lagen ook prachtig gedaan. ik hoop ooit ook deze cursus te gaan volgen!

wat een supermooi eindstuk en mooie lijntjes
ps, dat stencil is ook echt mooi

cake my day

5

SCHITTERENDE parade :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

WAUWIE!!!!! Wat een beauty zeg....met recht je certificaat voor module PME3 ontvangen!

Het stencil van je onderste taart....welke is dat?

Volg je hart...want dat klopt!

7

Ik vind je eindstuk echt schitterend, trouwens je bruidstaart is ook erg mooi!

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

8

Hij is schitterend!!!

Groetjes van Natascha!

9 Laatst bewerkt door kwebbeltje (28-06-2011 11:46)

zit ik een hele lap tekst te schrijven, vliegt ie in eens naar een andere pagina... hup weg complimenten... maar ik zal proberen alles weer terug te halen.
aller eerst vind ik het ontzettend knap gedaan!! complimenten aan jou, maar ook aan je "juf"!
het spuitwerk aan de zijkant van het bovenste taartje vind ik heel knap gedaan, zo te zien lopen alle lijntjes mooi recht! :thumb: ook je pareltjes zijn zo gelijkmatig! echt heel knap vind ik dat want dat lijtk mij niet makkelijk...
het onderste randje van het bovenste taartje, waanzinnig en dat het ook allemaal zo heel gebleven is! ik zou bij het opspuiten van de onderste lijntjes de bovenste weer afbreken volgens mij.... misschien zou ik het ook wel verkeerd doen omdat ik geen cursus hierin gevolgd heb (toevallig mag ik morgen avond een workshop icing spuiten doen :D  en heb ik daar heel veel zin in, al zal ik natuurlijk op 1 workshop niet zoveel leren als jij op je hele pme icing, dat zou natuurlijk ook wel een beetje raar zijn ;)  )

verder vind ik de uitvoering van je stencil met icing ook echt heel mooi en ziet het er heel gelijkmatig uit! petje af. ik vind het toch wel heel moeilijk om een mooie gelijkmatige afdruk te krijgen. en dan gaat het stencil ook nog zo mooi vloeiend door van patroon :thumb:

en als laatste wil ik ook nog even kwijt dat ik het bruidje zo leuk vind. ik ben er gek op als er lekker veel aandacht wordt besteed aan het ontwerp van een jurk en dat ie niet zo gewoon maar stak en wit is.

zo, dat wilde ik ff kwijt :D  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

ach bren, wat een verhaal! Dank voor je complimenten! :)

Dat stencil heb ik er ook wel op uitgezocht, dat ie niet te moeilijk was. Sommige stencils hebben veel flapjes die ombuigen als je ze tegen een ronde taart aan legt en dat heeft deze niet  O-) 

En die bruid, och boetseren vind ik vaak niet meer zo leuk, maar ik vind het heerlijk om aan zo;n bruidspaartje te frutten. En die jurk inderdaad graag exact zoals de bruid er in het echt uit ziet. Ik heb een foto waarop ze de taart aansnijden en dat is zo gaaf om te zien als ze dan goed lijkend zijn! Natuurlijk hebben ze in het echt niet zo'n groot uitgevallen hoofd, maar dat geeft de poppetjes net wat extra's. De verhoudingen komen uiteraard doordat die poppejtes van wendy altijd zo;n groot uitgevallen hoofd hebben! :lol: Ik heb trouwens nog ergens een betere foto van het bruidspaar, ik ga hem er even bijzetten, dan zie je de jurk wat beter.

@ Mniek: Dit stencil is onderdeel van de princess lace serie van designer stencils (bien verkoopt hem  ;) )

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

gefeliciteerd met je PME3 hoor! Eerlijk verdiend!

en je bruidspaartje ook al zo  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Dorothea.

12

Wat ontzettend mooi! Ziet er echt prachtig uit.

Groetjes, Angela

wow, wat mooi. Ik voel me net zo'n klein meisje dat naar een mooie pop kijkt in de etalage....

morgen is er weer een dag

14

WOWWW!!!! Tjonge wat ben jij een kanjer met taarten!!

15

Mooi allemaal en wat een leuke hond heb je gemaakt!

groeten, Bianca
TAART in huis

16

Geweldig!! Complimenten voor jou en ook voor je "juf" :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

17

Wow, wat mooi zeg  :thumb:
Prachtig eindstuk, trouwtaart ook  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

18

Ik vind het echt twee fantastische taarten, prachtig dat spuit- en boetseerwerk...! Ik heb nog veel te leren!

19

Gefeliciteerd hoor, je hebt een prachtige stapel gemaakt en je bruidstaart mag er ook zijn  :thumb:

20

Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent, dat mag ook wel, het is werkelijk een prachttaart!

Jacqueline

21

Wauwie, wat een kunstwerk!!! En een behoorlijk hippe icingtaart, I like!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

22

wat een schitterend eindstuk. Ik vind ze niet altijd even mooi, maar deze...Prachtig!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

23

WAUW..... dat PME diploma is zekers verdiend zeg!!!!!

Prachtig is tie.....

en je bruidstaart ook mooi....wat gaat dan als de jurk echt lijkt!

24

Tirz.......ik ben gewoon helemaal TROTS OP JE !!!!! :Y  :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

25

Mooi!!!!