Re: Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
hij is echt beeld-beeldschoon, wauw !!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
hij is echt beeld-beeldschoon, wauw !!
Jemig, wat een pracht van een taart! Vond je proeftaartjes al schitterend, maar deze bruidstaart is echt adembenemend mooi!
Die orchideeen, mij is het nog steeds niet zo gelukt.. Mocht je ze ooit nog een keer maken, wil je dan misschien een paar foto's maken (how-to)? Dat zou ik echt onwijs waarderen....
Ik was erg benieuwd naar deze taart, nadat ik gisteren je topic in de babbel las. Maar jeetje...dit had ik niet verwacht na je verhaal!!
Wow, helemaal fantastisch!!!!
Je orchideen lijken net echt!
Je vriendin kent je in ieder geval goed
Ik was erg benieuwd naar deze taart, nadat ik gisteren je topic in de babbel las. Maar jeetje...dit had ik niet verwacht na je verhaal!!
Wow, helemaal fantastisch!!!!
Je orchideen lijken net echt!
Je vriendin kent je in ieder geval goed
Waanzinnig !!!! Die orchideeën echt niet normaal mooi !!! En ik ga op zoek naar een lamp
Zie je wel!!!! Helemaal goed gekomen met een PRACHTIGE taart!!!
Geweldige foto's ook trouwens zeg!! Ik blijf maar omhoogscrollen!! Heeeeeerlijk om naar te kijken, dus bedankt voor de vele foto's!!
wat een prachtige taart, Eline!!!
Werkelijk waar, helemaal te gek!!! Wow!!!
Je maakt hele mooie taarten. Ook deze is erg goed gelukt.
Ik wil ook eens proberen orchideeën te maken, en moet daar nog dust o.i.d. voor aanschaffen. Mogen we weten welke kleurtjes jij precies hebt gebruikt?
Wat een ongelovelijk mooie stapel zeg!!!!
In één woord...GEWELDIG!
oh my God wat is deze gaaaaaf!!!!!
WAAAUUUUWWW zie je wel dat je het kon
Hij is prachtiggggggg!!!
(ik hoop dat mijn taart van 9 juli, de 3 laags ook erg mooi gaat worden, gelukkig geen bruidstaart )
NOOOOOIIITTTT meer aan jezelf twijfelen Eline. Het is een fantastische bruidstaart!!! Echt geweldig
jemig!! wat prachtig!!!!!
OMG wat een ongelofelijk mooie bruidstaart!!! En de orchiedeën... Ik zag pas bij de clos- up dat ze van suiker waren... Mag ik vragen welke uitstekers en veiners je hebt gebruikt???
Ik ben echt sprakeloos! Prachtig! Helemaal top!!!!
Jeetje... weet gewoon niet wat ik moet zeggen....
Ga weer even stil in een hoekje dit kunstwerk zitten bewonderen hoor
Ik zou 'm eigenlijk wel megagroot op canvas hier aan de muur willen hebben!
allememaggies, ik val ook van mijn stoel hoor Carien! Van alle lieve berichtjes!! En zoveel! Ik word er gewoon verlegen van!
Maar dat mag niet meer schijnt, hahaha!
En tuuuuuurlijk mag iedereen hem opslaan! Ik voel me vereerd!
Wat betreft de orchideen: dat heb ik eigenlijk zelf een beetje zitten uitvogelen met how to's op internet (heb heeeeeeeel veel blaadjes gemaakt die niet door de strenge selectie zijn gekomen.... ) en ik heb een keer samen met Nancy orchideen zitten freubelen, die heeft me toen nog een leuke tip gegeven voor de knoppen en voor handige gereedschappen en hoe je moet stomen... Bedankt Nancy! Zal ik een how to maken van hoe ik het uiteindelijk heb gedaan en welke materialen ik heb gebruikt? Dan hoef je niet voor de brievenbus te liggen, Mirzan! Hahaha! En wat leuk dat jullie eerst dachten dat ze echt waren, JolandaS en Knaapie! Wat wel grappig was, op de bruiloft was het andersom, daar dachten ze dat ik de mini-orchideen ook zelf had gemaakt, hahaha! Er was bijna iemand die er eentje op wou eten! Ze lagen niet op de taart hoor, gewoon op de tafel, gelukkig kon ik haar op tijd waarschuwen...
Glashill, ik heb nog een paar parels over (een paar honderd moet ik zeggen), dus.... kom gezellig langs zou ik zeggen!
Marjolein, ik ben echt een beetje een fotonerd, dus ik had niet alleen mijn cameratas en daglichtlamp en verlengkabels meegesleept, maar idd ook wat achtergrondjes.... Betrapt!
Paola: ik denk dat ik dat idd was! Het waren er alleen 3 (geen 4), eentje met de orchidee en parels, eentje met royal icing en kleine bloemetjes, en eentje met icing dots en een anemoon... Bedoelde je die?
Hahaha, die Merel!! Wat heb je toch een heerlijk meiske Leonie!Ze zag mij (ons) natuurlijk stuntelen met die kleine bloemetjes, hahaha! Geef haar maar een dikke zoen van mij! En hopelijk tot snel!
Jol321: als je wilt weten welke daglichtlamp ik heb, moet je maar even mailen!
Nogmaals onwijs bedankt allemaal!
Jeetje... weet gewoon niet wat ik moet zeggen....
Ga weer even stil in een hoekje dit kunstwerk zitten bewonderen hoorIk zou 'm eigenlijk wel megagroot op canvas hier aan de muur willen hebben!
![]()
Hahaha! Nou, het moet toch niet gekker worden zeg! Tenx!!
Echt GEWELDIG!!!
Ik ben sprakeloos,PRACHTIG!
JEETJE!!! Ik zit gewoon met mijn mond wagenwijd naar je prachtige taart te kijken.
Wat een ongelofelijke mooie taart. PRACHTIGE orchideeën!! Dit is echt een droomtaart voor ieder bruidspaar!
Miss Pebble schreef:Jeetje... weet gewoon niet wat ik moet zeggen....
Ga weer even stil in een hoekje dit kunstwerk zitten bewonderen hoorIk zou 'm eigenlijk wel megagroot op canvas hier aan de muur willen hebben!
![]()
Hahaha! Nou, het moet toch niet gekker worden zeg!
Tenx!!
Heb het bescheiden gehouden: je creatie siert nu de desktop van m'n niet-zo-smartphone
JEETJE!! echt ik heb nog niet eerder zo'n mooie bruidstaart gezien... vind je het goed als ik hem op sla?? ( denk niet dat het nodig is want deze krijg ik niet meer uit mijn hoofd!)
SUPER GEDAAN!!:D
Hij is prachtig , erg mooie bloemen ook
Wauw!!
Ongeloofelijk gewoon!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)