Re: Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
Wat een PRACHTIGE, PRACHTIGE, PRACHTIGE taart!!!!
Dit is echt perfectie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
Wat een PRACHTIGE, PRACHTIGE, PRACHTIGE taart!!!!
Dit is echt perfectie!
Heeel mooi!
In 1 woord WAUW.....ALS ik ooit ga trouwen word dit mijn bruidstaart....als dat mag van jouw! (wil hem dan zelf gaan maken) ik vind hem echt helemaal geweldig!!
Zo knap...heb zondag mijn eerste workshop suiker bloemen (pioen van madhuri) en kan niet wachten om allerlei soorten bloemen te leren maken....orchideeen zijn prachtig! helemaal deze!!!!
echt super!
ik zou hem graag willen opslaan, mag dat?
gr maartje
Ik zou je echt wel even door elkaar willen schudden hoor... wat een zenuwen heb jij gehad en dan is ie klaar... en dan laat je dit schitterende kunstwerk zien?!?!?!?!
Maar wie weet heb jij dat gewoon nodig om tot zoiets moois te komen. Ik heb het een beetje gevolgd in je andere topic en vond het zo fijn voor je dat iedereen je met raad en daad bij heeft gestaan, dus nog ff hier een duimpje voor het forum
Ik ga deze geloof ik 3x opslaan haha en of je dat nou goed vind of niet, ik doe het lekker toch
Rest mij nog te zeggen dat ik helemaal onder de indruk ben van je orchideeën en heel graag daar alles eigenlijk van zou willen weten.. welke uitstekers, welke methode, welke veiners en ga zo maar door. Zoooooooo jammer dat je zo ver weg woont anders had ik voor je deur gelegen en door de brievenbus blijven smeken om een howto
Groetjes van een fan van jou xx
echt een SUPER mooie taart, ben bijna sprakeloos..............
Wow, mooi hoor, ze lijken net echt je bloemen. En jij was toch degene met het topic met de vraag of je het wel zou doen????????????? Nou, ja dus!!
Mens wil je nooit meer onzeker doen!! Wat een geweldige taart, absoluut 1 van de mooiste die ik hier ooit heb gezien, sowieso ook helemaal mijn smaak...
Dus niet onzeker zijn en vooral heel veel bruidstaarten gaan maken!!
Wauw, wauw, wauw!!! Ik heb hier geen andere woorden voor
Supergaaf die orchideeen, echt heel erg mooi!
zoete kunst schreef:Wauw voor de taart, de bloemen en zeker ook voor de foto's ( is dat het effect van de daglichtlamp, want dan ben ik extra blij dat ik hem besteld heb....Bij jou is wit echt fris wit op de foto, bij mij grijs....
Dank je wel Marjolein!
En ja! Dat is 100% de daglichtlamp!
Het was namelijk stikkiedonker in die zaal, ik heb de lamp zelfs aangezet bij het stapelen van de bovenste 2 lagen en decoreren, want ik zag geen hand voor ogen! Ik vond het in eerste instantie een beetje overdreven om die lamp en haspel enzo mee te slepen, maar tjonge, wat was ik blij dat ik het gedaan had!!
Heb je ook een losse 85 watt lamp meebesteld? Want die heb ik er eigenlijk altijd in zitten, de meegeleverde 36 watt lamp ligt nog onaangeroerd in zn doos...
heb idd ook de losse lamp besteld ( heb goed nar jou geluisterd). Heb veel zin om ermee te experimenteren. Vandaag weer een taart op de foto gezet en wat een waardeloze foto....( heb hem zojuist geplaatst)
Haddden ze op de lokatie zo'n mooie achtergond of had je die ook meegenomen?
Waanzinnig mooi!! Kon echt even niet geloven dat je dezelfde Eline bent als van het topic Moed gevraagd! Je hoeft je echt nooit meer af te vragen of het wel goed komt hoor, wat een plaatje van een taart!
Geweldig Eline, wat een beauty!!!! Die bloemen, wauw, hoe doe je dat? Cursusje gevolgd?
Wow......wat een prachtige taart. Waanzinnig mooi!!
Ik kan me nog de 4 proeftaartjes herinneren?? Klopt dat? Of ben ik nu in de war Die maakte zo'n indruk op me.
Die waren ook zo schitterend. Toen ik deze foto zag moest ik daar gelijk aan denken.
Wauw! Wauw! Wauw! Prachtig!!! Schitterende orchideeën!!
Dit is pas een bruidstaart!!!!!
Ik 'zit' zelf in de bloemen en ik dacht dat ze echt waren!!!! Pas bij de close-up van de steel zag ik dat ze van suiker waren.
Echt mijn complimenten want dit zijn de eerste bloemen waarbij ik 'twijfelde' ( na ja ook niet twijfelde want ik wist zeker dat ze echt waren )
OHHHHHHH GEWELDIG,
Mijn dochter (19) en ik zijn beide werkzaam in de teelt en verkoop van deze orchideeen. Wij zien geen verschil tussen echte en van suikerwerk. SUPER WERK.
Ik zou ook zo graag alles en alles willen weten hoe je dit kan maken.
OMG.......Wat een masterpiece.....!!!
Van harte gefeliciteerd met je fantastisch mooie EERSTE(!!!!!) bruidstaart! Wat zal het bruidspaar blij zijn geweest deze ELINE!
Heel erg leuk vind ik al die parels, het is al een feestje om naar je taart te kijken
Hij is werkelijk prachtig
Daar wordt je stil van!!!! Wat een pracht stuk!!!
Alles lijkt al gezegd, ik kan er niet meer aan toevoegen om het nog mooier te maken. Het is een fantasisch mooie taart, de orchideen geweldig, niet van echt te onderscheiden.
Je hoeft echt niet meer onzeker te zijn, je kan het dat heb je met deze taart bewezen. Top
José
Je maakt hele mooie taarten. Ook deze is erg goed gelukt.
Ik wil ook eens proberen orchideeën te maken, en moet daar nog dust o.i.d. voor aanschaffen. Mogen we weten welke kleurtjes jij precies hebt gebruikt?
De afgelopen dagen heb ik dit topic steeds gelezen.
Ik weet dat je nog niet zo heel lang taarten decoreert, maar deze is zo mooi dat het lijkt of je het al jaren doet.
Ook je andere taarten zijn erg mooi, maar dit is natuurlijk wel je pronkstuk.
Nu lekker uitrusten en genieten van alle mooie complimenten die al gegeven zijn en waarvan er vast nog meer zullen volgen.
Wauw... wat een mooie bruidstaart,heel mooi gedaan!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar is t'ie dan!!! Waanzinnig mooi! Ging het allemaal, de rit ernaar toe??? Leuk ook dat je het rondom ook zo mooi hebt aangekleed met kronkelwilg en de kleine bloempjes. Dat maakt het zo helemaal af!! Toppie gedaan hoor! (toen merel de foto zag zei ze verbaasd: maar kan Eline dat nu al helemaal zelf al dan????
)
zie je wel .....
......van m'n stoel gevallen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)