Zitatje schreef:Aly schreef:Niet stoppen hoor!
Het is een hele mooie taart, ik doe het het je niet na, zover ben ik nog niet. Vind dat je ook mooie kleuren hebt gebruikt, het is een mooi plaatje zo.
Maar je moet jezelf niet vergelijk met anderen, sommigen zijn gewoon heel goed en anderen moeten heel veel oefenen om zover te komen. Snap je wat ik bedoel?
Maar als je er geen plezier meer in hebt...
WHAT!!!???
Wat zeg jij nou? " ik doe het het je niet na, zover ben ik nog niet"
Jouw taarten zijn kei strak!
Ik vind dat jij ook hele leuke taarten maakt!
Maar bedankt voor je compliment en ik heb er gelukkig wel plezier in dus ik ga wel door natuurlijk 
Ik was weer eens onduidelijk
Ik bedoel dat ik het nog niet aandurf om zo'n wave taart te maken.
Zit meestal ook te stoeien met de marsepein, gelukkig mogen we bloemetjes of zo op de zijkant van de taarten plakken zodat ik de 'foutjes' weg kan werken
Dank je wel voor het compliment!
Mijn laatste taarten zijn inderdaad lekker straks geworden maar die heb ik ook heeeeel lang in de koelkast laten staan na het afsmeren. Dus ik denk dat dat een van de geheimen is. Verder gebruik ik nu altijd bakpapier in de bakvormen, dan wordt de biscuit bij mij ook al een stuk strakker en dan gaat het afsmeren van de taart ook veel beter.
Gelukkig dat je niet echt gaat stoppen, het is toch veel te leuk en te lekker om taartjes te maken? Ook al is het voor jezelf.