Onderwerp: Uhm....hoe maak je een pump zonder cutter??
Een paar dagen geleden had ik in een andere topic gevraag of iemand me kon helpen aan ee Lady shoe cutter omdat ik graag een taart wou maken voor mijn jarige zusje en daar een pumpje op wou plaatsen. In plaats van de cutter kreeg ik heleboel geweldige ideeen van medebaksters (nogmaals bedankt) om een schoentje te maken zonder cutter maar gewoon met een shoe template.
Na heel google onderste boven keren, had ik een leuke gevonden en ging ik aan de slag. Het leek makkelijker dan het was wan tja...er stond gumpaste..maar die had ik niet dus dan maar tylose door de fondant. En laat me nou zo slim zijn om teveel te gebruiken waardoor mijn bol fondant veranderde in een stuk steen
Na een hele nacht "vechten" met fondant en tylose is het dan uiteindelijk gelukt.
Zelf ben ik redelijk tevreden maar gelukkig was mijn zusje zelf helemaal happy!!

Verder heb ik met vaderdag mijn vader blij gemaakt met een klein (simpel) taartje. Ik lag al een paar dagen onder de dekens met zware migraine maar toch ergens kracht uitgetoverd en effe een taartje gemaakt waar hij heel blij mee was.
Nou dat was het dan voor nu. Sorry voor het lange verhaal maar ja, achter elke taart hangt meestal een groot verhaal.
Tips en feedback zijn meer dan welkom.

)
. Ik zie hier altijd zulke mooie schoentaartjes voorbij komen en elke keer weer twijfel ik aan mezelf of dat mij ooit ook gaat lukken. En eindelijk kan ik dus helemaal tevreden zijn!!!!