Onderwerp: ik had zo'n vreselijke trek in cake!!!!
en laat ik nou pas in De Bakwinkel in Maasbracht geweest zijn waar ze allerlei lekkere smaken mix verkochten
daar had ik dus o.a. deze lemonmascarpone mix meegenomen. omdat ik nu tijdelijk zelf ff "under construction" ben en dus ook geen opdrachten aanneem om taarten te bakken... begon het toch weer lekker te kriebelen en ik had er ook zo'n trek echt in. ben ik dus maar gewoon aan de slag gegaan...(ik snap niet hoe mensen in een rolstoel dit normaal gesproken voor elkaar krijgen zeg, tjeemig wat heb ik lopen vloeken vandaag
) deze taart heeft 3 achterkanten en maar 1 voorkant. voor diegene die dit niet begrijpen
er was dus maar 1 kant die het aankijken waard is en de andere zijdes zien er dus echt niet uit (vlekken, dingen proberen en toch weer weggepeuterd, verhoudingen wb afstanden niet goed, tja ik zit er nu eenmaal toch weer ongemakkelijker voor dan wanneer ik lekker (emotioneel
) flexibel ben
). maar goed. het is dus cake en geen taart. ben begonnen met een 20cm rond bakblik een mix van cakemix met 5 eieren en boter. na het bakken enigzins laten afkoelen en begonnen met snijden om het in een mooie ovale vorm te krijgen. vervolgens gevuld in 2 lagen met lemoncurd en afgesmeerd. daarna lekker wezen kleien met dit als resultaat. ik wilde weer wat nieuwe dingetjes proberen en ook eens een ander kleurtje
nu dus ivoor met brons. (komt niet zo ivoor over op de foto als dat hij in werkelijkheid is) maar goed, genoeg gel*ld, hier komen weer de foto's van deze taart zijn enige voorkant

zo en nu ga ik gelijk het mes erin zetten
ik wil cake!!!!!

dat ding ziet er dus niet uit