Onderwerp: foto plaatsen
is het niet mogelijk om een foto te plaatsen dor te knippen en te plakken???? ik ben niet zo goed hoor met de computer en dit lukt me nog wel.Ik wil graag mijn eerste twee taartjes laten zien
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » foto plaatsen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
is het niet mogelijk om een foto te plaatsen dor te knippen en te plakken???? ik ben niet zo goed hoor met de computer en dit lukt me nog wel.Ik wil graag mijn eerste twee taartjes laten zien
gebruik je mijn album? of.....
nee
misschien is dat wat, vandaaruit is het echt heel makkelijk hoor (en het is gratis ); ook mijnalbum zelf is heel makkelijk; probeer het is zou ik zeggen
ik heb geen idee of het kan, ik zou mijn album gaan gebruiken, helemaal niet moeilijk.
je staat alleen wel in de verkeerde rubriek...
ok ik heb nu mijn album maar hoe krijg ik ze op het forum???? whaaahahaha dombo ikke.hihi
ok ik heb nu mijn album maar hoe krijg ik ze op het forum???? whaaahahaha dombo ikke.hihi
heel eenvoudig;
Je gaat naar mijnalbum, dan klik je de foto aan die je wilt plaatsen.
Dan ga je naar het linkje van de foto en copieert deze.
Dan ga je terug naar de leukste taarten forum en zet je
[img]dan jou link van jouw creatie hier plakken en dan afsluiten met[/img], alles zonder spaties en tadaaa, je foto staat erop
saskia1976 schreef:ok ik heb nu mijn album maar hoe krijg ik ze op het forum???? whaaahahaha dombo ikke.hihi
heel eenvoudig;
Je gaat naar mijnalbum, dan klik je de foto aan die je wilt plaatsen.
Dan ga je naar het linkje van de foto en copieert deze.
Dan ga je terug naar de leukste taarten forum en zet je
[img]dan jou link van jouw creatie hier plakken en dan afsluiten met[/img], alles zonder spaties en tadaaa, je foto staat erop
super!! bedankt en het is me gelukt!! zie mij creaties.een bij de taarten en een bij de klein,cc's en zo.
[MOVE] --> Over de site
duidelijk
In dit filmpje kun je het zien
http://www.youtube.com/watch?v=YmeZdgTkmyQ
Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » foto plaatsen