1

Onderwerp: Beater blade of menghaak met flexibele kant van Kitchenaid

De vraag staat er al, heeft iemand 1 van deze 2 haken en wat zijn je bevindingen.

Verschil zit m naar mijn idee in dat de beater blade aan 2 kanten flexibele kant heeft en de kitchenaid aan 1 kant.

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: Beater blade of menghaak met flexibele kant van Kitchenaid

Ik heb de kitchenaid beater blade met flexibele (rubbere) zijkanten. Niet de originele kitchenaid, maar een ander merk, vorig jaar in Amerika gekocht.
Ik ben er erg blij mee. Ik eerste instantie dacht ik "zonde van mijn geld" (USD 25), maar werk prima.
Uiteraard blijft er wel wat beslag aan de zijkant zitten, maar je hoeft niet steeds de spatel erlangs te halen en wat blijft hangen, is minimaal.
Ik gebruik 'm voor botercreme, koekjes beslag etc. Ik wil 'm niet meer missen  :)

3

dank je wel, mensen ervaring met de originele van kitchenaid??

De echte van kitchenaid heeft 1 flexibele kant en is via internet (in nederland)29 euro

De beaterblade (ergens een keer op t forum tegen gekomen) kost
via internet 36 euro.
You tube filmpje zag er goed uit, scheelt spaltelen.

ben zondag jarug, dus nu eigenlijk wel een leuk cadeautje

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

4

Als "mijn" b-merk al naar teveredenheid werkt, dan kan de echte kitchenaid niet minder goed werken, dus ik zou zeggen: op je lijstje schrijven  ;)

5

Nice lady schreef:

Ik heb de kitchenaid beater blade met flexibele (rubbere) zijkanten. Niet de originele kitchenaid, maar een ander merk, vorig jaar in Amerika gekocht.
Ik ben er erg blij mee. Ik eerste instantie dacht ik "zonde van mijn geld" (USD 25), maar werk prima.
Uiteraard blijft er wel wat beslag aan de zijkant zitten, maar je hoeft niet steeds de spatel erlangs te halen en wat blijft hangen, is minimaal.
Ik gebruik 'm voor botercreme, koekjes beslag etc. Ik wil 'm niet meer missen  :)

Hier ook de beaterblade! Superding, werkt voor mij veel beter dan de gewone k-klopper die je bij de KA krijgt.