Onderwerp: Even Voorstellen.
Hallo Allemaal!
Mijn naam is Ellis Huttinga-Veenendaal en ik ben sinds een aantal dagen besmet geraakt met het taartenvirus!
Nou wilde ik in eerste instantie een workshop gaan volgen om het maken van taarten een beetje onder de knie te krijgen, maar ik kon het niet laten en ben er gewoon lekker zelf aan begonnen! afgelopen maandag heb ik via een site verschillende ingredienten besteld zoals marsepein, kleurstoffen, verschillende mixen, en nog wat pennen om mee te versieren.
Al deze spullen kreeg ik vandaag binnen en ben gelijk aan de slag gegaan. Ik heb eerst de vulling gemaakt: een chipolatavulling
en heb al een vorm van 10 cm. bisquitmix klaar! Deze is geluk! De tweede vorm van 20 cm. staat op 't moment in de oven! Morgen ga ik lekker aan de slag met de afgekoelde bisquits en de vulling en daarna is het decoreren aan de beurt! Ik ben van plan om een Blond-Amsterdam-achtige taart te maken! Ik hoop 'm morgen op de foto te zetten en hier op de site te plaatsen!
Hopelijk gaat alles lukken en kan ik jullie mijn eerste exemplaar morgen showen!!
Groetjes!! Ellis

Die zit op dit moment in de oven..