1

Onderwerp: Even Voorstellen.

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Ellis Huttinga-Veenendaal en ik ben sinds een aantal dagen besmet geraakt met het taartenvirus!  :) Nou wilde ik in eerste instantie een workshop gaan volgen om het maken van taarten een beetje onder de knie te krijgen, maar ik kon het niet laten en ben er gewoon lekker zelf aan begonnen! afgelopen maandag heb ik via een site verschillende ingredienten besteld zoals marsepein, kleurstoffen, verschillende mixen, en nog wat pennen om mee te versieren.
Al deze spullen kreeg ik vandaag binnen en ben gelijk aan de slag gegaan. Ik heb eerst de vulling gemaakt: een chipolatavulling :9  en heb al een vorm van 10 cm. bisquitmix klaar! Deze is geluk! De tweede vorm van 20 cm. staat op 't moment in de oven! Morgen ga ik lekker aan de slag met de afgekoelde bisquits en de vulling en daarna is het decoreren aan de beurt! Ik ben van plan om een Blond-Amsterdam-achtige taart te maken! Ik hoop 'm morgen op de foto te zetten en hier op de site te plaatsen!

Hopelijk gaat alles lukken en kan ik jullie mijn eerste exemplaar morgen showen!!

Groetjes!! Ellis

2

Re: Even Voorstellen.

Welkom op het forum :)  De algemene waarschuwing geldt ook voor jou:...het is verslavend, pas op :lol:

Veel taartplezier toegewenst en we wachten met smart je eerste taartje af :)

3

Kijk dat is pas doorpakken  :lol:
Ga morgen gelijk kijken of je de taart gepost hebt  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

4

Wat gezellig, gelijk reacties!

Mijn tweede bisquit is helaas mislukt, die van 20 cm. heb ik dus opnieuw moeten maken... :o  Die zit op dit moment in de oven..
Hoop dat deze wel gaat lukken! Ik hou 'm in ieder geval goed in de gaten! Zat net nog even wat rond te neuzen en zag een filmpje van hoe je een Topsy Turvy Taart maakt! Echt superleuk! Ga ik zeker een keer proberen.. Maar voor een eerste taart lijkt me dat een beetje hoog gegrepen! hahaha!

Ik ga naar m'n bisquit kijken! Tot de volgende keer!!

Groetjesss

5

Hallo Allemaal!!

Nadat mijn bisquit van 20 cm. 3x mislukt was ben ik vanochtend maar naar m'n moeder gereden en haar gevraagd er 1 voor me te maken... Dat heeft ze voor me gedaan, dus nu heb ik uiteindelijk een bisquit van 10 en van 20 cm. Nou kan ik eindelijk aan de slag met de rest van het maken van de taart.. Ik moet vanavond 'helaas' sporten en morgen werken.. dus morgenavond hoop ik er mee verder te gaan.. Ik moet jullie de foto van m'n eerste taart dan ook schuldig blijven! Maar doe m'n best en hij komt er spoedig aan!!

Groetjes!!