Onderwerp: bruidstaart met kapelletje + bruidspaar van fondant, lang verhaal ;-)
...want hoe moest ik nou de pilaren zo maken dat ze het dakje zouden houden.
Uiteindelijk na het een tijdje te hebben overdacht eraan begonnen en yeah, gelukkig werkte het!
Het kapelletje is naar voorbeeld van de kapel waar het bruidspaar in zou gaan trouwen, het bruidspaartje ook met de kleding e.d die ze zouden dragen zodat ze het kapelletje als aandenken kunnen neerzetten.
bij de lokatie werd ik erg hartelijk ontvangen (not) wat een air zeg pfff. Nadat me werd verteld waar ik de taart neer kon zetten, deze op kunnen bouwen. Kwamen ze toch tot de ontdekking dat de taart ergens anders moest staan, nou succes met verplaatsen, ik ga het risico niet nemen
uiteindelijk hebben ze hem met 2 man verplaatst, lekker scheef vastgehouden dus ik hield mijn hart al vast.
"Ach als hij valt kan de bakker in het dorp zo even een nieuw taartje maken" tuurlijk joh 5 minuten werk
Binnenkort mag ik weer naar deze lokatie voor een bruidstaart
Lang verhaal, maar het bruidspaar was zo blij met de taart, ze kwamen 2 dagen later speciaal nog even langs om me te bedanken voor de prachtige en lekkere taart.
Nou de foto's hoor!

en nog een bruidstaart met 9 verse rozen, het bruidspaar gaat Rose heetten en de 9 staat voor het aantal jaren dat ze bij elkaar zijn.
Ze kwamen zelf met een foto van een zelfde taart met deze tekst, ik vermoed dat deze afkomstig is van iemand van hier, ik heb gezocht maar kon de taart nergens terug vinden (hoop maar dat je het niet erg vind
)
foto in de keuken van de lokatie dus niet heel erg duidelijk.
Verder nog een taart in flamenco stijl, het ruche tussen de 2 lagen valt helaas niet zo erg op door de zwarte kleur
en ja dan schiet toch weer de taart van mijn eigen dochter erbij in
met veel minder tijd dan eigenlijk nodig was, deze taart in elkaar geflapt, ja naar voorbeeld van de prachtige taart van Debbie Brown, helaas is deze variant verre van perfect, maar Pien vond hem super, "is die taart echt voor mij mama" smelt smelt
(moest er ook nog eens 1,5 uur mee in de auto zitten met mijn voeten op het dashboard, voor een gezellig familieweekend, gelukkig kwam hij heel aan!
) 

Nou nog wat korter van stof worden, sorry voor het lange verhaal, bedankt dat je het wilde lezen!
icing smiles