1

Onderwerp: Cake Pops, wat een succes

Voor mijn nichtje Cake pops gemaakt om te trakteren, wat een succes, ze zijn niet alleen leuk om te maken/zien, maar ook errrrug lekker  :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WK7VB4C7.jpg

groetjes San

2

Re: Cake Pops, wat een succes

Ze zien er ook erg leuk uit! Heb je de standaard ook zelf gemaakt? Of kun je die zo kopen?

(: Ik word blij van taart! :)

3

Zien er leuk uit!!

(By the way, ik heb je even gemeld. Deze hoort thuis in de rubriek Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk. Dan weet je waar je hem straks kan terugvinden als ze hem verplaatst hebben.)

4

tnx Vanessa!

Zien er leuk uit!!

[MOVE] --> Klein & Fijn

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Veer81 schreef:

Ze zien er ook erg leuk uit! Heb je de standaard ook zelf gemaakt? Of kun je die zo kopen?

dank je wel  :)
de standaard heb ik uit de webshop van leukste taarten  ;) wel even een kleine tip, wanneer je de standaard in elkaar zet, dan zou ik eerst met een lolly stokje de gaatjes alvast goed doorprikken, scheelt weer een hoop frustratie  :)

6

vanessa1982 schreef:

Zien er leuk uit!!

(By the way, ik heb je even gemeld. Deze hoort thuis in de rubriek Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk. Dan weet je waar je hem straks kan terugvinden als ze hem verplaatst hebben.)

ojee :o  ben nog ietsje nieuw hier, thx voor de tip  :thumb:

7

Marianne schreef:

tnx Vanessa!

Zien er leuk uit!!

[MOVE] --> Klein & Fijn

dank je wel :) volgende x zal ik ze in de juiste rubriek plaatsen ;)

heeeel gaaaf, hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag? echt een super leuk idee! :Y