Onderwerp: Cake Pops, wat een succes
Voor mijn nichtje Cake pops gemaakt om te trakteren, wat een succes, ze zijn niet alleen leuk om te maken/zien, maar ook errrrug lekker

groetjes San
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cake Pops, wat een succes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn nichtje Cake pops gemaakt om te trakteren, wat een succes, ze zijn niet alleen leuk om te maken/zien, maar ook errrrug lekker

groetjes San
Ze zien er ook erg leuk uit! Heb je de standaard ook zelf gemaakt? Of kun je die zo kopen?
Zien er leuk uit!!
(By the way, ik heb je even gemeld. Deze hoort thuis in de rubriek Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk. Dan weet je waar je hem straks kan terugvinden als ze hem verplaatst hebben.)
tnx Vanessa!
Zien er leuk uit!!
[MOVE] --> Klein & Fijn
Ze zien er ook erg leuk uit! Heb je de standaard ook zelf gemaakt? Of kun je die zo kopen?
dank je wel
de standaard heb ik uit de webshop van leukste taarten
wel even een kleine tip, wanneer je de standaard in elkaar zet, dan zou ik eerst met een lolly stokje de gaatjes alvast goed doorprikken, scheelt weer een hoop frustratie 
Zien er leuk uit!!
(By the way, ik heb je even gemeld. Deze hoort thuis in de rubriek Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk. Dan weet je waar je hem straks kan terugvinden als ze hem verplaatst hebben.)
ojee
ben nog ietsje nieuw hier, thx voor de tip 
tnx Vanessa!
Zien er leuk uit!!
[MOVE] --> Klein & Fijn
dank je wel
volgende x zal ik ze in de juiste rubriek plaatsen 
heeeel gaaaf, hoe heb je die gemaakt als ik vragen mag? echt een super leuk idee! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cake Pops, wat een succes