Onderwerp: Rouge blanc et bleu, mijn allerlaatste taartje :o((
Of ook wel rood wit blauw,
Hallo allemaal,
hier een Hollands paardentaartje voor de dochter van een Nederlandse vriendin (hier in Frankrijk)
Dit is het laatste taartje die ik op bestelling heb gemaakt,
je mag hier in Frankrijk helaas niet zomaar taarten maken, je moet er een 3 jarige pâtisserie opleiding voor volgen en een speciale keuken aanschaffen. Mocht je gepakt worden dan kan je een boete betalen van een paar duizen euro, je riskeert een gevangenisstraf en worden al je taartspullen in een vuilniszak gemieterd en wordt deze volgegoten met chloor.
Aangezien ik nattigheid voel, jajaja jaloesie dat bestaat ook hier in Frankrijk heb ik besloten te stoppen, HOE ERG IK DIT OOK VIND!!!
IK maak nu enkel nog taartjes om weg te geven en de taarten van m'n kids en m'n man worden natuurlijk extreem groot
Rianne (Taartdoos) dank je wel dat ik jouw taart als inspiratie mocht gebruiken

En natuurlijk blijf ik aanwezig op het forum om al het moois wat hier voorbij komt te blijven volgen 
https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
omdat je het dan minder kan delen met anderen.
Oh nee zeg alweer z'n bericht en nu uit Frankrijk! Ik ben een groot fan van je werk, dus blijf alsjeblieft je werk showen! Al is het maar 1 taart per kwartaal. Heel veel sterkte vanuit Beverwijk. Groetjes Thea