Onderwerp: The cupcakes that never made the picknick
Vanillecupcakes met caramelschuimkop en gevuld met rollo.

Groetjes Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » The cupcakes that never made the picknick
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanillecupcakes met caramelschuimkop en gevuld met rollo.

Ziet er heerlijk uit. Hoe maak je die "caramelschuimkop"? En hoe vul je die met rolo?
Eiwit kloppen met poedersuiker (recept van vacharin) In een spuitzak doen en dan in het midden een straal caramelsiroop, wat je ook over ijs doet, erbij doen. Na het bakken op de cc`s doen en daarna nog ca anderhalf tot 2 uur in de oven op 100 graden met de deur op een kiertje. De rollo doe je gewoon midden in het deeg voor het bakken, alleen zakken die van mij altijd naar beneden, dus ze zitten altijd onderin, maar het blijft lekker 
Zo jammer dat het zulk slecht weer was.
Het klinkt heerlijk, had ze graag willen proeven.
Wat een geweldig idee met die rolo
ben persoonlijk een enorme rolo fan en ga dit zeker snel proberen!
Deze had ik echt zooooooow graag willen proeven!
Jammer dat je er niet bij was!
Na het bakken op de cc`s doen en daarna nog ca anderhalf tot 2 uur in de oven op 100 graden met de deur op een kiertje.
Ziet er super uit!
Dus als ik het goed begrijp gaan de cupcakes daarna weer 2 uur in de oven? worden ze dan niet droog?
De cc-tjes zien er heerlijk uit.
Groetjes Iris
Heidimaris schreef:Na het bakken op de cc`s doen en daarna nog ca anderhalf tot 2 uur in de oven op 100 graden met de deur op een kiertje.
Ziet er super uit!
Dus als ik het goed begrijp gaan de cupcakes daarna weer 2 uur in de oven? worden ze dan niet droog?
Doordat ze onder een schuimkop zitten en de oven heel laag staat, drogen ze niet uit 
Wat zien deze er mooi en zaaaalig uit! 
wauw! die zien er super lekker uit!!!
Je cc's zien er erg lekker uit. Heb geprobeerd het recept van caramelschuimkop van vacharin te googlen maar kan zo snel niets vinden. Kan je aangeven hoeveel je precies van wat erin hebt gedaan?
Je cc's zien er erg lekker uit. Heb geprobeerd het recept van caramelschuimkop van vacharin te googlen maar kan zo snel niets vinden. Kan je aangeven hoeveel je precies van wat erin hebt gedaan?
Ziet er heerlijk uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » The cupcakes that never made the picknick