1

Onderwerp: The cupcakes that never made the picknick

Vanillecupcakes met caramelschuimkop en gevuld met rollo.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GZLFHBSE.jpg

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

2

Re: The cupcakes that never made the picknick

Ziet er heerlijk uit. Hoe maak je die "caramelschuimkop"? En hoe vul je die met rolo?

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Eiwit kloppen met poedersuiker (recept van vacharin) In een spuitzak doen en dan in het midden een straal caramelsiroop, wat je ook over ijs doet, erbij doen. Na het bakken op de cc`s doen en daarna nog ca anderhalf tot 2 uur in de oven op 100 graden met de deur op een kiertje. De rollo doe je gewoon midden in het deeg voor het bakken, alleen zakken die van mij altijd naar beneden, dus ze zitten altijd onderin, maar het blijft lekker :9

Groetjes Heidi

4

:(  :(  :(
Zo jammer dat het zulk slecht weer was.
Het klinkt heerlijk, had ze graag willen proeven.

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

5

Wat een geweldig idee met die rolo  :Y  ben persoonlijk een enorme rolo fan en ga dit zeker snel proberen!

6

:grr:  :grr:  :grr:
Deze had ik echt zooooooow graag willen proeven!
Jammer dat je er niet bij was!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

7

Heidimaris schreef:

Na het bakken op de cc`s doen en daarna nog ca anderhalf tot 2 uur in de oven op 100 graden met de deur op een kiertje.

Ziet er super uit!

Dus als ik het goed begrijp gaan de cupcakes daarna weer 2 uur in de oven? worden ze dan niet droog?

8

De cc-tjes zien er heerlijk uit.

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

9

Idelet schreef:
Heidimaris schreef:

Na het bakken op de cc`s doen en daarna nog ca anderhalf tot 2 uur in de oven op 100 graden met de deur op een kiertje.

Ziet er super uit!

Dus als ik het goed begrijp gaan de cupcakes daarna weer 2 uur in de oven? worden ze dan niet droog?

Doordat ze onder een schuimkop zitten en de oven heel laag staat, drogen ze niet uit ;)

Groetjes Heidi

10

Wat zien deze er mooi en zaaaalig uit! :9

11

wauw! die zien er super lekker uit!!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

12

Je cc's zien er erg lekker uit. Heb geprobeerd het recept van caramelschuimkop van vacharin te googlen maar kan zo snel niets vinden. Kan je aangeven hoeveel je precies van wat erin hebt gedaan?

13

Je cc's zien er erg lekker uit. Heb geprobeerd het recept van caramelschuimkop van vacharin te googlen maar kan zo snel niets vinden. Kan je aangeven hoeveel je precies van wat erin hebt gedaan?

14

Ziet er heerlijk uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!