Onderwerp: printer pakt dd ouwel niet

Hoi,
Ben sinds paar dagen trotse bezitster van de canon ip3600.
Alles werkte gelukkig perfect dus geen klagen , maar nu wilde ik dd ouwel printen , maar helaas de printer pakt het papier niet , de gewone ouwel wel , iemand tips!
O ja ik gebruik gewoon de achetrste lade en die staat ook ingesteld anders zou hij de gewone ouwel ook niet pakken.
Alvast bedankt.
Groetjes Monique

*** Geen feest compleet zonder taart ***

2

Re: printer pakt dd ouwel niet

Je moet bij papiersoort kiezen voor 'mat fotopapier'. Wedden dat 'ie 'm pakt  :D

3

FF nieuwsgierig; is het je nog gelukt?

Annekehil schreef:

FF nieuwsgierig; is het je nog gelukt?

Hoi,
Nee was helaas niet meer gelukt , heb hem bij cakeart gekocht en bijna hele dag over en weer aan het mailen geweest maar kregen het niet voor elkaar.
Vanmorgen mail gehad van cakeart dat er waarschijnlijk toch iets met de printer is en morgen komt er een nieuwe , netjes opgelost dus.
Nu maar even afwachten tot morgen.
Groetjes Monique

5

Hij pakt hem bij mij als ik het papier instel op envelop! :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

even update van mij.
Vandaag nieuwe printer gekregen en weer zelfde probleem , printer neemt de dd ouwel mee naar binnen maar zodra hij gaat printen neemt de rol hem niet verder mee.
Weer contact met cakeart en een nieuwe tip gekregen , moest dik papier op stapel van 1 cm dik in de printer zetten en dan de dd ouwel erop en wat denk je ....................

WERKT PERFECT !!!!!!!!!!!

Dus heb je er problemen mee probeer dit eens.

Groetjes Monique