1

Onderwerp: Cricut cake voor eur 105!!!

Vandaag kost de cricut cake (groot model) bij cricutmachine.com maar eur 105,-!!! Ook zijn er veel cartridges in de aanbieding voor eur 15,--. Natuurlijk komen er wel verzendkosten en invoerrechten bij, maar alles bij elkaar voor 1 machine en 9 cartridges ben ik rond de eur 400,-- kwijt (incl verzenden en invoerrechten) dus doe er je voordeel mee!!!

2

Re: Cricut cake voor eur 105!!!

hej wat goed! ik ga hem bestellen, heb nu lang genoeg getwijfeld! bedankt :thumb:

Groetjes Marleen

3

oh je hebt een creditcard nodig die heb ik niet  :grr:

Groetjes Marleen

4

Bibi T schreef:

Vandaag kost de cricut cake (groot model) bij cricutmachine.com maar eur 105,-!!! Ook zijn er veel cartridges in de aanbieding voor eur 15,--. Natuurlijk komen er wel verzendkosten en invoerrechten bij, maar alles bij elkaar voor 1 machine en 9 cartridges ben ik rond de eur 400,-- kwijt (incl verzenden en invoerrechten) dus doe er je voordeel mee!!!

je kan helaas niet van te voren weten hoeveel btw en invoer je moet betalen.. dat bepaalt de douane aan de hand van hoe het verstuurd is/ wat erin zit.. maar wel alvast veel plezier met je cc

5

lena83 schreef:

is er dan niemand van wie je de creditcardnummer even mag gebruiken, jij kan dan toch meteen geld bij hun op de credit card storrten?!

groetjes marjolein
Dit is de lekkerste hobby ooit!

6

Hoi,

Ik heb net een tijdje op deze site gekeken maar weet jij of dit bedrag alleen voor vandaag is? Ik lees dat niet maar kijk er misschien overheen....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

wat ik las is dat de cc bij een aantal winkels uit het assortiment gaat en daarom in de "uitverkoop" gaat....

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

8

In eerste instantie wilde ik hem niet omdat hij te duur was, maar nu hij een stuk goedkoper is begin ik erg te twijfelen. Ik ben van alles aan het lezen erover, maar lees zoveel vcerschillende verhalen.

9

MariskaS schreef:

In eerste instantie wilde ik hem niet omdat hij te duur was, maar nu hij een stuk goedkoper is begin ik erg te twijfelen. Ik ben van alles aan het lezen erover, maar lees zoveel vcerschillende verhalen.

:Y dat heb ik ook. Ik lees er nu ook zo veel over als ik kan.
Wat mij lijkt, als je die cartridges ziet met figuren met 4 kleurtjes, dat het een soort puzzelplaatje wordt met als voordeel dat het allemaal voor je wordt uitgesneden.
Ik zou wel heel graag bij iemand die 'm heeft een demo krijgen.
Op de verkoop demo filmpjes zie je alleen de 'fantastische voordelen en het gemak' maar of het in het echt ook zo gemakkelijk gaat weet ik niet.
Misschien moet ik met die demo vraag zelf een topic openen??

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

10

@ Sandra... ik heb er één en woon in rijswijk.. je mag best eens komen kijken hoor..

11

kiki 8 schreef:
lena83 schreef:

is er dan niemand van wie je de creditcardnummer even mag gebruiken, jij kan dan toch meteen geld bij hun op de credit card storrten?!

mijn ouders hebben er wel 1 maar die zijn op het moment in het buitenland dus die wil ik daar niet voor gaan storen en verder zou ik het eigenlijk niet weten. maar geeft niet er komt vast nog wel een keer zo'n aanbieding ik wacht gewoon nog even geduldig af. misschien dat ik ook eerst een op zoek ga of ik ergens bij iemand kan kijken hoe het precies werkt en of ik hem dan echt wel wil hebben.

Groetjes Marleen

12

Sandra-lala schreef:
MariskaS schreef:

:Y dat heb ik ook. Ik lees er nu ook zo veel over als ik kan.
Wat mij lijkt, als je die cartridges ziet met figuren met 4 kleurtjes, dat het een soort puzzelplaatje wordt met als voordeel dat het allemaal voor je wordt uitgesneden.
Ik zou wel heel graag bij iemand die 'm heeft een demo krijgen.
Op de verkoop demo filmpjes zie je alleen de 'fantastische voordelen en het gemak' maar of het in het echt ook zo gemakkelijk gaat weet ik niet.
Misschien moet ik met die demo vraag zelf een topic openen??

als je die demo ergens kunt doen wil ik ook heel graag even meekijken!

Groetjes Marleen

13

Misschien dat iemand het weet, maar als ze de CC bezorgen moet je aan de deur nog de BTW/invoerrechten betalen toch? Maar wat als je nou niet thuisbent? Kan je dat dan gewoon afrekenen op het postkantoor?

14

Ik was wel thuis, maar omdat de bezorger geen wisselgeld bij zich had (wtf :rolleyes: ) moest ik mijn cc afhalen bij een afhaalpunt van DHL.
Daar mocht ik alsnog het bedrag betalen voor de btw.

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

15

Verootjuh schreef:

Ik was wel thuis, maar omdat de bezorger geen wisselgeld bij zich had (wtf :rolleyes: ) moest ik mijn cc afhalen bij een afhaalpunt van DHL.
Daar mocht ik alsnog het bedrag betalen voor de btw.

Is vrij logisch, tegenwoordig..... in verband met 'overval-gevoeligheid'...... ;)

Ik moest laatst, toen ik bij zeer hoge uitzondering wat te eten bestelde via internet, ook aangeven dat ik bijv. met een briefje van 20 euro ging betalen, dan kregen ze gepast wisselgeld mee......

16

Als hun van te voren niet doorgeven hoeveel er voor een paket betaald moet worden is het niet zo raar dat de ontvanger het niet tot op de cent nauwkeurig gepast geld in huis heeft...

Creatieve groetjes!

17

ik moest 61 euro betalen...

18

ivankapaesch schreef:

ik moest 61 euro betalen...

dat valt mee, ben benieuwd wat ik moet betalen als hij binnen komt!

Groetjes Marleen

19

Verootjuh schreef:

Als hun van te voren niet doorgeven hoeveel er voor een paket betaald moet worden is het niet zo raar dat de ontvanger het niet tot op de cent nauwkeurig gepast geld in huis heeft...

als je wat verwacht kun je ook een klantenservice bellen hoor :Y

Let them eat cake
http://annettes.tk/

20

mamannette schreef:
Verootjuh schreef:

als je wat verwacht kun je ook een klantenservice bellen hoor :Y

Dat had ik gedaan, maar die konden me pas informatie daarover geven toen het pakket eenmaal hier was aangeboden  :Y

Maar goed, lekker boeiend, ik heb 'm ondertussen al maaaanden in de kast staan  :lol:

Creatieve groetjes!

21

onwaarschijnlijk  :D  je had mij ook moeten bellen... :Y

Let them eat cake
http://annettes.tk/