1 Laatst bewerkt door MWillemijn (14-06-2011 20:00)

Onderwerp: Dagaanbieding Marktplaats: taartworkshop met 50% korting

Hmmz... Door onderstaand stukje dat in de regels van de rubriek Vraag & aanbod: Workshops staat, twijfelde ik over die rubriek en heb ik uiteindelijk toch voor deze rubriek gekozen. Mocht ik toch verkeerd staan dan kun je me uiteraard melden. :)

Voor en door forummers betekent ook dat het niet de bedoeling is om actief te verwijzen naar commerciële cursus- cq workshopaanbieders waarvan de eigenaar/docent niet zichtbaar actief is op dit forum. Uitzondering hierop is het zelf organiseren van een gastworkshop. Je dient zelf dan wel aan bovengenoemde regels te voldoen.

Enfin, op Marktplaats hebben ze vandaag een dagaanbieding: een taartworkshop met 50% korting, van €69,- voor €35,-. Een vriendin kwam dit tegen en vroeg mij of ik weet waar dit is, of het goed is, etc, omdat één van de locaties in Gouda is. Ik heb echter geen idee! Ook als ik zoek op het bedrijf dat dit aanbiedt kom ik niet veel verder. Hier overigens de link van de advertentie: aanbieding.marktplaats.nl/deal/taartworkshop-met-50-korting/?utm_source=MP&utm_campaign=frontpage%20banner&utm_medium=banner&utm_content=taartworkshop-met-50-korting

Heeft iemand enig idee waar deze workshop gegeven wordt in Gouda? En wat voor workshop het precies is?

Alvast bedankt! :)

Re: Dagaanbieding Marktplaats: taartworkshop met 50% korting

:o ik ken deze niet, maar ik zou zelf bij een bekend bedrijf in zee gaat zoals de leukste taarten dan weet je zeker dat je een goede workshop krijgt en volgens mij zijn die ongeveer dezelfde prijs  :Y

3

ik had de mail ook gekregen en kon op de site die aangegeven wordt geen extra informatie daarover vinden....

Groetjes, Dorothea.

4 Laatst bewerkt door MWillemijn (14-06-2011 12:01)

Nou ja, ik hoef zelf sowieso geen workshop meer te volgen (oeh dat klinkt arrogant, zo bedoel ik 't niet :/), maar omdat mijn vriendin ermee kwam vroeg ik me af of iemand er ooit van had gehoord. Zij is meer van: "Het is vast wel leuk maar het mag niet te duur zijn". En tja, dan is zo'n forum als dit ideaal om eens te vragen. :)
Overigens worden de workshops van De Leukste Taarten toch in Wormer gegeven? Juist omdat in deze aanbieding Gouda wordt genoemd werd de interesse van mijn vriendin gewekt. Wormer is nogal uit de route. ;)

@Dot: nee, de informatie is echt vrij summier! Vandaar mijn vraag. :)

5

Normaal gesproken betaal je dus 69 euro voor een basisworkshop van 3 uurtjes!! Wat een afzetters... :x

Ik zou die vriendin gewoon adviseren bij een goed bekend staande workshopgever aan de slag te gaan. Voor die 5 tot 7,5 euro extra (gemiddelde basisworkshopprijs) zie je dan op een site wat je kunt verwachten!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Top dat je eerst even de regels hebt gelezen  :thumb:
Alleen het linkje heb ik wel ontlinkt, want geen linkjes naar marktplaats :)

Ik sluit me trouwens bij Miss Pebble aan... hoewel ik vermoed dat de site die er tussen zit nog wat extra opstrijkt naast alleen de worskhopdocent...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Ah sorry, ik dacht dat je niet naar andere sites mocht hotlinken die dezelfde spullen verkopen dan de webshop van de site, maar dat heb ik dan toch verkeerd begrepen. Aan de andere kant biedt DLT ook workshops aan dus is het inderdaad weer concurrentie. :think: Mogen linkjes naar bijvoorbeeld Ikea wel? :)

En inderdaad: ik heb tegen haar gezegd dat ze 't beter niet kan doen omdat er te weinig informatie is en er genoeg andere mogelijkheden zijn om een workshop te volgen. :)

8

MWillemijn schreef:

Ah sorry, ik dacht dat je niet naar andere sites mocht hotlinken die dezelfde spullen verkopen dan de webshop van de site, maar dat heb ik dan toch verkeerd begrepen. Aan de andere kant biedt DLT ook workshops aan dus is het inderdaad weer concurrentie. :think: Mogen linkjes naar bijvoorbeeld Ikea wel? :)

Het gaat specifiek om marktplaats-linkjes, verder klopt het hoor, wat je zegt:

# Je mag wel verwijzen naar (web)winkels die zich niet specifiek richten op taartdecoratie

Ikea mag dus wel ;) Alleen marktplaats- en ebay-linkjes hebben we liever ook niet. Dat vindt trouwens z'n oorsprong in V&A.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Ah sorry, daar had ik blijkbaar overheen gelezen. Weet ik dat ook weer voor de volgende keer. :)