Onderwerp: Dagaanbieding Marktplaats: taartworkshop met 50% korting
Hmmz... Door onderstaand stukje dat in de regels van de rubriek Vraag & aanbod: Workshops staat, twijfelde ik over die rubriek en heb ik uiteindelijk toch voor deze rubriek gekozen. Mocht ik toch verkeerd staan dan kun je me uiteraard melden.
Voor en door forummers betekent ook dat het niet de bedoeling is om actief te verwijzen naar commerciële cursus- cq workshopaanbieders waarvan de eigenaar/docent niet zichtbaar actief is op dit forum. Uitzondering hierop is het zelf organiseren van een gastworkshop. Je dient zelf dan wel aan bovengenoemde regels te voldoen.
Enfin, op Marktplaats hebben ze vandaag een dagaanbieding: een taartworkshop met 50% korting, van €69,- voor €35,-. Een vriendin kwam dit tegen en vroeg mij of ik weet waar dit is, of het goed is, etc, omdat één van de locaties in Gouda is. Ik heb echter geen idee! Ook als ik zoek op het bedrijf dat dit aanbiedt kom ik niet veel verder. Hier overigens de link van de advertentie: aanbieding.marktplaats.nl/deal/taartworkshop-met-50-korting/?utm_source=MP&utm_campaign=frontpage%20banner&utm_medium=banner&utm_content=taartworkshop-met-50-korting
Heeft iemand enig idee waar deze workshop gegeven wordt in Gouda? En wat voor workshop het precies is?
Alvast bedankt!