1

Onderwerp: cricut cake betalen via check / money order?

ik wil een cricut cake bestellen via cricutmachine.com maar heb geen credit card. heeft iemand ervaring met de optie check/money order? en kun je mij uitleggen hoe dat precies in zijn werk gaat?
alvast bedankt

Groetjes Marleen

2

Re: cricut cake betalen via check / money order?

ik weet wel dat je daarvoor altijd heel veel geld kwijt was vroeger , voor nu weet ik dat niet .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

3

Hoi Lena,

Ik weet dat je bij cricutmachine.com ook met paypal kunt betalen. Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar je "opent" bij paypal een 'rekening" en van daaruit kan er dan betaalt worden. Dit is op zich een zeer veilige manier omdat degene bij wie jij iets koopt op internet niet over jouw betaalgegevens beschikt (dus hij ontvangt geen creditcard nummer etc.) Misschien kun je dit uitzoeken via paypal.nl.

Succes ermee!

4

Bibi T schreef:

Hoi Lena,

Ik weet dat je bij cricutmachine.com ook met paypal kunt betalen. Ik weet niet precies hoe dit werkt, maar je "opent" bij paypal een 'rekening" en van daaruit kan er dan betaalt worden. Dit is op zich een zeer veilige manier omdat degene bij wie jij iets koopt op internet niet over jouw betaalgegevens beschikt (dus hij ontvangt geen creditcard nummer etc.) Misschien kun je dit uitzoeken via paypal.nl.

Succes ermee!

heb ik idd ook naar gekeken maar dan moet je dus toch een creditcard hebben. blijkbaar geeft cicutmachines.com aan dat je alleen via creditcard kunt betalen bij hun

Groetjes Marleen

5

Lena, voor paypal heb je geen creditcard nodig: je koppelt je bankrekening aan een account. Kijk anders even op: www.paypal-nederland.nl

6

Karin09 schreef:

Lena, voor paypal heb je geen creditcard nodig: je koppelt je bankrekening aan een account. Kijk anders even op: www.paypal-nederland.nl

ja dat heb ik gedaan maar als ik dan via de site van cricutmachine.com op afrekenen doe, schakelt hij door naar paypal en moet ik alsnog een creditcard nummer opgegeven anders kan ik niet betalen. doe ik dan iets verkeerd?

Groetjes Marleen

7

lena83 schreef:
Bibi T schreef:

Hoi Lena,

Succes ermee!

heb ik idd ook naar gekeken maar dan moet je dus toch een creditcard hebben. blijkbaar geeft cicutmachines.com aan dat je alleen via creditcard kunt betalen bij hun

Nee hoor, bij paypal kan je ook je bankrekening doorgeven zodat het bedrag via paypal gewoon van je rekening afgeschreven wordt

Alles goed???? nee 3 fout

8

sorry, had niet verder gelezen

Alles goed???? nee 3 fout

9

lune schreef:
lena83 schreef:
Bibi T schreef:

Hoi Lena,

Succes ermee!

Nee hoor, bij paypal kan je ook je bankrekening doorgeven zodat het bedrag via paypal gewoon van je rekening afgeschreven wordt

nou dan zal ik echt iets verkeerd doen want ik heb hem nu gekoppeld aan mijn bankrekening maar toch blijft hij bij het betalen vragen om een creditcardnummer.

Groetjes Marleen

10

Hoe lang heb je je rekening al gekoppeld aan je PayPal account? Deze moet namelijk eerst gevalideerd worden. Als je een creditcard koppelt dan moet deze ook eerst gevalideerd worden, maar kun je 'm wel al direct gebruiken. Bij een bankrekeningnummer kan dit niet.

Het valideren gaat als volgt (staat overigens ook op PayPal beschreven): zij schrijven een bepaald bedrag (meestal van een paar cent) over naar jouw rekening met een bepaalde code. Deze moet je dan weer invullen in je PayPal account om te bevestigen dat dit inderdaad jouw rekeningnummer is. Dit kan echter een tijdje duren omdat die bedragen eerst naar je overgeschreven moeten worden.

11

MWillemijn schreef:

Hoe lang heb je je rekening al gekoppeld aan je PayPal account? Deze moet namelijk eerst gevalideerd worden. Als je een creditcard koppelt dan moet deze ook eerst gevalideerd worden, maar kun je 'm wel al direct gebruiken. Bij een bankrekeningnummer kan dit niet.

Het valideren gaat als volgt (staat overigens ook op PayPal beschreven): zij schrijven een bepaald bedrag (meestal van een paar cent) over naar jouw rekening met een bepaalde code. Deze moet je dan weer invullen in je PayPal account om te bevestigen dat dit inderdaad jouw rekeningnummer is. Dit kan echter een tijdje duren omdat die bedragen eerst naar je overgeschreven moeten worden.

ja ik zag ben er idd achter gekomen dat ik dit dus eerst nog moet doen. duurt 2 a 3 dagen  dus dan ga ik het dan nog een keer opnieuw proberen. maar bedankt voor je bericht!

Groetjes Marleen