Onderwerp: Bruidstaart met zwart kant
Via Simone, die mijn taarten op mijnalbum in de gaten houdt, kreeg ik een doorverwijzing voor een bruidstaart. Een erg leuke proeverij volgde. Het paar wilde graag een witte taart met zwart kant en een dun lijntje rood. Dit idee hebben zij ook verwerkt in hun uitnodiging. Ik had er van te voren een hard hoofd in, of ik dit mooi zou vinden
.
Deze combinatie van 3 linten (wel tijdsrovend om de 3 soorten lint zo op de taartlagen te krijgen), vond ik het mooist.
Toen ik gisteravond erachter kwam, dat ik 25 cm van het kant te kort had, was ik niet zo blij!! Heerlijk om dan even stoom af te blazen op hyves bij meedenkende en meelevende taartmeiden!
Gelukkig vanmorgen gelukt om lint te bemachtigen en kon ik het naar mijn zin afwerken.

Ik was er wel tevreden over, al zou ik een volgende keer de rozenrand misschien iets dunner maken. De letters lijken op de foto niet helemaal recht te lopen, maar dat washet wel..... Er staat MR. & MRS., ook dat kwam in alles van de trouwdag terug.
De 2 dames ceremoniemeester waren erg enthousiast, ik hoop het bruidspaar ook, dat blijf ik toch spannend vinden (ik had ze het liefst uit de eetzaal er even bijgehaald
).
De maten: 12,5 cm t/m 37,5 cm met 5 cm verschil oplopend. Gevuld met champagnecreme en verse frambozen op een dun laagje frambozenjam. Ik ben met elke laag op de weegschaal gaan staan en kwam op een totaal van iets meer dan 21 kg!

(zal vast de ontlading van de spanning zijn). Het was voor het bruidspaar de mooiste taart die ze ooit hebben gezien en overtrof alle verwachtingen.