1 Laatst bewerkt door Jol321 (11-06-2011 22:37)

Onderwerp: Bruidstaart met zwart kant

Via Simone, die mijn taarten op mijnalbum in de gaten houdt, kreeg ik een doorverwijzing voor een bruidstaart. Een erg leuke proeverij volgde. Het paar wilde graag een witte taart met zwart kant en een dun lijntje rood. Dit idee hebben zij ook verwerkt in hun uitnodiging. Ik had er van te voren een hard hoofd in, of ik dit mooi zou vinden  :think: .

Deze combinatie van 3 linten (wel tijdsrovend om de 3 soorten lint zo op de taartlagen te krijgen), vond ik het mooist.
Toen ik gisteravond erachter kwam, dat ik 25 cm van het kant te kort had, was ik niet zo blij!! Heerlijk om dan even stoom af te blazen op hyves bij meedenkende en meelevende taartmeiden!
Gelukkig vanmorgen gelukt om lint te bemachtigen en kon ik het naar mijn zin afwerken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TVXHV8U3.jpg

Ik was er wel tevreden over, al zou ik een volgende keer de rozenrand misschien iets dunner maken. De letters lijken op de foto niet helemaal recht te lopen, maar dat washet wel..... Er staat MR. & MRS., ook dat kwam in alles van de trouwdag terug.
De 2 dames ceremoniemeester waren erg enthousiast, ik hoop het bruidspaar ook, dat blijf ik toch spannend vinden (ik had ze het liefst uit de eetzaal er even bijgehaald  :lol: ).

De maten: 12,5 cm t/m 37,5 cm met 5 cm verschil oplopend. Gevuld met champagnecreme en verse frambozen op een dun laagje frambozenjam. Ik ben met elke laag op de weegschaal gaan staan en kwam op een totaal van iets meer dan 21 kg!

Groet, Jolanda

2

Re: Bruidstaart met zwart kant

Echt heel chique & prachtig!  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

3

wow

4

Heel erg mooi!

Groetjes, Daphne

5

tjee wat een werk...maar wel erg mooi

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

6

Chique taart! :thumb:

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

7

Jaaa daar is ie! Gelukkig is het goed gekomen, en hoe! Hij is schitterend! Wat een mooi en chic effect geeft dat zwarte kant met dat rode lijntje.

Je taart is weer perfect, netjes en stijlvol (en groooooot...)!

:thumb:  :thumb:  :thumb:

8

Ben er sprakeloos van wat een mooie taart wow

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

Erg mooi jolanda!

Groetjes Natasja!

10

Hij is prachtig, en wat een gewicht!!!!
Ja reakties van ontvangers zijn altijd erg leuk om te horen, ik kijk er ook altijd naar uit!

groeten, Bianca
TAART in huis

11

Hij is prachtig, en wat een gewicht!!!!
Ja reakties van ontvangers zijn altijd erg leuk om te horen, ik kijk er ook altijd naar uit!

groeten, Bianca
TAART in huis

12

prachtig Jolanda...en fijn dat je het lint nog heb kunnen bemachtigen... ik vindt het een schitterend geheel :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Schitterend !!

Groetjes, Conny

14 Laatst bewerkt door Lotte (12-06-2011 08:05)

Ik vind em prachtig. Wat een leuk effect met die rozen zo!

Hoe heb je het lint eigenlijk vastgemaakt?

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

15

wow, wat een enorme taart! geweldig, heel stijlvol!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

16

Prachtig!!  :Y  :thumb:

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

17

Mooi mooi en nog eens mooi! Dit vind ik echt heel mooi Jolanda. ahahhah. Bij deze taart zie ik veel geduld en perfectionisme. Top gedaan. En ik hou niet eens van rood op een taart :P

Be in love with what you have

18

Erg mooi! Ga toch ook eens op zoek naar mooi kant, want ik vind toch wel een mooi effect geven..
Heb je overigens de rozen om een piepschuimtaartje gezet?

Zoete groetjes, Marjolein

19

't is werkelijk een plaatje geworden. Sommige ideeen moet je gewoon eerst zien voordat je ze mooi kan vinden. Super chique!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

20

WWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAUUUUUWWWWWW
Super!!!

21

mooi hoor!

22

kom hier ook maar eens zeggen hoe mooi ik deze vind!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

23

Wauw Jolanda!! Ik vind hem zo indrukwekkend....Wat een prachtig gevaarte!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

Hij is geweldig!!! Een droom van een taart :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

25

Dank jullie wel voor jullie enthousiaste reacties! Ook elke keer weer iets om naar uit te kijken  :Y (samen met de overweldigende reacties op hyves).
Ik heb zojuist zo'n ontzettend lieve mail van het bruidspaar gekregen, dat ik er zelfs een traantje bij moest laten  :o (zal vast de ontlading van de spanning zijn). Het was voor het bruidspaar de mooiste taart die ze ooit hebben gezien en overtrof alle verwachtingen.

Marjolein: de rozen zitten inderdaad om een piepschuimen dummie heen. De dummie was 15 cm doosnee en zit tussen de 27,5 en 22,5 cm in.

En Lotte: de linten heb ik met een drupje icing vastgezet. Het kant bleef zo wel zitten maar de andere 2 kunnen nergens op rusten, dus die heb ik met een speldje vastgeprikt en de volgende morgen de spelden verwijderd, toen de icing hard was geworden en alles plakte. Het lijkt snel werken met lint, maar ben hier toch wel een tijdje mee bezig geweest, om het zo te krijgen.

Groet, Jolanda