1 Laatst bewerkt door Samanthaberg (11-06-2011 12:02)

Onderwerp: Mickey goofy en donald taart

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden groetjes sam

http://api.ning.com/files/INplmvfuLEc0PJOSoYLLy*nEYqHncap2bnxx7*e4AbNAKvP7lKjBm8XCN*qOitx1k8GxS0N7CRSPEkLM3XFQkgJNO9-pUWuF/DSC026591600x1200.JPG?width=406&height=600

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

2

Re: Mickey goofy en donald taart

wat een mooie taart! :thumb:

Groetjes Christa!

Mooi hoor! geweldig poetseerwerk! :Y

4

Ik vind hem super!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

5

Heel erg leuk  :thumb:  :thumb:
Mooi gedaan......

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

6

Geweldig! Wat lijken de disneyfiguurtjes goed!!  :thumb:

7

Super mooi! Wat goed geboetseerd  :thumb:

8

Heel leuk!!

Groetjes, Daphne

9

super!!!!

10

Goed geboetseerd zeg!
Ik moet over 2 weken een Mickey Mouse Clubhouse taart maken en zie best wel op tegen het boetseren van de figuurtjes, heb je nog tips?

.. Want taart kan altijd!!

11 Laatst bewerkt door Samanthaberg (11-06-2011 13:32)

Lejow schreef:

Goed geboetseerd zeg!
Ik moet over 2 weken een Mickey Mouse Clubhouse taart maken en zie best wel op tegen het boetseren van de figuurtjes, heb je nog tips?

Ik maak mijn figuren vaak met een voorbeeld ernaast van een porseleinen beeldje zodat je de verhoudingen beter kan zien.
Ik zou zeker niet meer dan twee/drie figuren maken voor op de taart ik ben best wel even bezig geweest met het maken van de poppen.
Je kan dan bijvoorbeeld de ander figuren af laten drukken op sugar sheet en deze bijvoorbeeld achter een raam plakken of in de schoen van het clubhuis dat wanneer je door het raampje kijkt je bijvoorbeeld katrien ziet.
Je kan een puzzelplaatje maken van pluto in zijn honden hok dat die op de taart zit en dan de de andere figuren los maken.
Mickey zoals afgebeeld op de foto hieronder gebruik ik vaak als voorbeeld suc6 in ieder geval groetje sam

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSFnjzjeKcUW2wRJIjaI3R0nf5Y3pdReUMP2NAd61nEY3eH8x1g

1 tip wanneer je  en poppetje wil laten staan zorg dan wel dat je zijn benen en voeten een dag de tijd geeft om uit te harden ik zou deze dan ook van fondant maken.

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

zooo helemaal leuk :D:D

Wow GEWELDIG!!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

14

Erg mooi!!

Super mooi geboetseerd en mooie sprekende kleuren :Y

15

Wat is ie weer leuk  :D  en wat kun je fantastisch boetseren  :thumb:

16

Super mooi geboetseerd zeg!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

17

Jeetje, inderdaad, wat kun jij toch beeldig en supergelijkend boetseren ! Een prachtige taart !

Groetjes, Conny

18

Prachtig! Wat een mooie en vrolijke taart!

Mijn (amateur...) taartjes zie je hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=CRSDYL34

19

Ow wat gaaf weer. Echt een taart die een glimlach op je gezicht tovert!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

20

Ik log speciaal in voor je boetseersel. Die is echt heel erg mooi gedaan  :thumb:  Je taart is ook heel erg mooi, een echte sprookjestaart.

21

Samanthaberg schreef:
Lejow schreef:

Goed geboetseerd zeg!

Ik maak mijn figuren vaak met een voorbeeld ernaast van een porseleinen beeldje zodat je de verhoudingen beter kan zien.
Ik zou zeker niet meer dan twee/drie figuren maken voor op de taart ik ben best wel even bezig geweest met het maken van de poppen.
Je kan dan bijvoorbeeld de ander figuren af laten drukken op sugar sheet en deze bijvoorbeeld achter een raam plakken of in de schoen van het clubhuis dat wanneer je door het raampje kijkt je bijvoorbeeld katrien ziet.
Je kan een puzzelplaatje maken van pluto in zijn honden hok dat die op de taart zit en dan de de andere figuren los maken.
Mickey zoals afgebeeld op de foto hieronder gebruik ik vaak als voorbeeld suc6 in ieder geval groetje sam

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSFnjzjeKcUW2wRJIjaI3R0nf5Y3pdReUMP2NAd61nEY3eH8x1g

1 tip wanneer je  en poppetje wil laten staan zorg dan wel dat je zijn benen en voeten een dag de tijd geeft om uit te harden ik zou deze dan ook van fondant maken.

Bedankt!! Dus eerst de voetjes maken en de dag erna het lichaampje erop?

.. Want taart kan altijd!!

22

Super, wat maak jij toch een geweldige dingen !!  :thumb:

23

Super!! Heel erg mooi geboetseerd!!

24

Gaaf hoor!Lekkere vrolijk en super geboetseerd  :Y

groetjes mariska

25

Echt leuk gedaan! Mooi geboetseerd ook!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!