Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mickey goofy en donald taart
Pagina's 1
wat een mooie taart! 
Mooi hoor! geweldig poetseerwerk! 
Ik vind hem super!
Heel erg leuk
Mooi gedaan......
Super mooi! Wat goed geboetseerd 
Heel leuk!!
super!!!!
Goed geboetseerd zeg!
Ik moet over 2 weken een Mickey Mouse Clubhouse taart maken en zie best wel op tegen het boetseren van de figuurtjes, heb je nog tips?
Goed geboetseerd zeg!
Ik moet over 2 weken een Mickey Mouse Clubhouse taart maken en zie best wel op tegen het boetseren van de figuurtjes, heb je nog tips?
Ik maak mijn figuren vaak met een voorbeeld ernaast van een porseleinen beeldje zodat je de verhoudingen beter kan zien.
Ik zou zeker niet meer dan twee/drie figuren maken voor op de taart ik ben best wel even bezig geweest met het maken van de poppen.
Je kan dan bijvoorbeeld de ander figuren af laten drukken op sugar sheet en deze bijvoorbeeld achter een raam plakken of in de schoen van het clubhuis dat wanneer je door het raampje kijkt je bijvoorbeeld katrien ziet.
Je kan een puzzelplaatje maken van pluto in zijn honden hok dat die op de taart zit en dan de de andere figuren los maken.
Mickey zoals afgebeeld op de foto hieronder gebruik ik vaak als voorbeeld suc6 in ieder geval groetje sam
1 tip wanneer je en poppetje wil laten staan zorg dan wel dat je zijn benen en voeten een dag de tijd geeft om uit te harden ik zou deze dan ook van fondant maken.
Wow GEWELDIG!!!!!

Erg mooi!!
Super mooi geboetseerd en mooie sprekende kleuren 
Wat is ie weer leuk
en wat kun je fantastisch boetseren 
Super mooi geboetseerd zeg!
Jeetje, inderdaad, wat kun jij toch beeldig en supergelijkend boetseren ! Een prachtige taart !
Prachtig! Wat een mooie en vrolijke taart!
Ow wat gaaf weer. Echt een taart die een glimlach op je gezicht tovert!
Ik log speciaal in voor je boetseersel. Die is echt heel erg mooi gedaan
Je taart is ook heel erg mooi, een echte sprookjestaart.
Lejow schreef:Goed geboetseerd zeg!
Ik moet over 2 weken een Mickey Mouse Clubhouse taart maken en zie best wel op tegen het boetseren van de figuurtjes, heb je nog tips?Ik maak mijn figuren vaak met een voorbeeld ernaast van een porseleinen beeldje zodat je de verhoudingen beter kan zien.
Ik zou zeker niet meer dan twee/drie figuren maken voor op de taart ik ben best wel even bezig geweest met het maken van de poppen.
Je kan dan bijvoorbeeld de ander figuren af laten drukken op sugar sheet en deze bijvoorbeeld achter een raam plakken of in de schoen van het clubhuis dat wanneer je door het raampje kijkt je bijvoorbeeld katrien ziet.
Je kan een puzzelplaatje maken van pluto in zijn honden hok dat die op de taart zit en dan de de andere figuren los maken.
Mickey zoals afgebeeld op de foto hieronder gebruik ik vaak als voorbeeld suc6 in ieder geval groetje sam
1 tip wanneer je en poppetje wil laten staan zorg dan wel dat je zijn benen en voeten een dag de tijd geeft om uit te harden ik zou deze dan ook van fondant maken.
Bedankt!! Dus eerst de voetjes maken en de dag erna het lichaampje erop?
Super, wat maak jij toch een geweldige dingen !! 
Super!! Heel erg mooi geboetseerd!!
Gaaf hoor!Lekkere vrolijk en super geboetseerd 
Echt leuk gedaan! Mooi geboetseerd ook!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mickey goofy en donald taart