Onderwerp: Bumba voor de val
Hier mijn Bumba voor dat 'ie gevallen was
Ik was best trots op het resultaat...helaas is er nu weinig van over

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bumba voor de val
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier mijn Bumba voor dat 'ie gevallen was
Ik was best trots op het resultaat...helaas is er nu weinig van over

Ooooh het is...... eh nee, WAS dus echt een SCHATJE!!

Dankje..... 
Oh wat een liefie wat jammer dat hij nu kapot is.
Ahhh wat zonde dat hij gevallen is 
Vraagje, hoe maak je zn armen vast??
Jeetje dat is vet balen.
Super geboetseerd....... 
Bedankt voor de complimentjes, ik was er zelf ook best tevreden over, had er ook de hele zondagmiddag op staan frutsen 
@summer, ik heb de armen met eetbare lijm vastgeplakt. Als de fondant nog zacht is, gewoon wat vastduwen tegen het lijfje met wat lijm ertussen. Dat bleef, in tegenstelling tot de kleinere details, in 1 keer zitten 
Bedankt voor de complimentjes, ik was er zelf ook best tevreden over, had er ook de hele zondagmiddag op staan frutsen
@summer, ik heb de armen met eetbare lijm vastgeplakt. Als de fondant nog zacht is, gewoon wat vastduwen tegen het lijfje met wat lijm ertussen. Dat bleef, in tegenstelling tot de kleinere details, in 1 keer zitten
Okeej! Nou dat ga ik de volgende keer eens proberen! Bij mijn laatste (en ook eerste) Bumba vielen steeds zijn armen eraf! Op een bepaald moment was ik het zo zat dat ik hem maar wijdarms heb gemaakt met spaghetti er door hahaha
Wilkyway schreef:Bedankt voor de complimentjes, ik was er zelf ook best tevreden over, had er ook de hele zondagmiddag op staan frutsen
Okeej! Nou dat ga ik de volgende keer eens proberen! Bij mijn laatste (en ook eerste) Bumba vielen steeds zijn armen eraf! Op een bepaald moment was ik het zo zat dat ik hem maar wijdarms heb gemaakt met spaghetti er door hahaha
haha dat is ook een idee toch?
Tja...volgens mij is er altijd wel wat hoor, het gaat in ieder geval nooit in 1 keer goed!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bumba voor de val