1

Onderwerp: Bumba voor de val

Hier mijn Bumba voor dat 'ie gevallen was  :grr:
Ik was best trots op het resultaat...helaas is er nu weinig van over  :nooo

http://i247.photobucket.com/albums/gg156/willeke24/IMG_2948.jpg

http://i247.photobucket.com/albums/gg156/willeke24/IMG_2946.jpg

2

Re: Bumba voor de val

Ooooh het is...... eh nee, WAS dus echt een SCHATJE!!  :s  :s

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Dankje..... :|

4

Oh wat een liefie wat jammer dat hij nu kapot is.

5

Ahhh wat zonde dat hij gevallen is :(

Vraagje, hoe maak je zn armen vast??

6

Jeetje dat is vet balen.
Super geboetseerd....... :Y

7

Bedankt voor de complimentjes, ik was er zelf ook best tevreden over, had er ook de hele zondagmiddag op staan frutsen ;)

@summer, ik heb de armen met eetbare lijm vastgeplakt. Als de fondant nog zacht is, gewoon wat vastduwen tegen het lijfje met wat lijm ertussen. Dat bleef, in tegenstelling tot de kleinere details, in 1 keer zitten  :Y

8

Wilkyway schreef:

Bedankt voor de complimentjes, ik was er zelf ook best tevreden over, had er ook de hele zondagmiddag op staan frutsen ;)

@summer, ik heb de armen met eetbare lijm vastgeplakt. Als de fondant nog zacht is, gewoon wat vastduwen tegen het lijfje met wat lijm ertussen. Dat bleef, in tegenstelling tot de kleinere details, in 1 keer zitten  :Y

Okeej! Nou dat ga ik de volgende keer eens proberen! Bij mijn laatste (en ook eerste) Bumba vielen steeds zijn armen eraf! Op een bepaald moment was ik het zo zat dat ik hem maar wijdarms heb gemaakt met spaghetti er door hahaha

9

Summer1985 schreef:
Wilkyway schreef:

Okeej! Nou dat ga ik de volgende keer eens proberen! Bij mijn laatste (en ook eerste) Bumba vielen steeds zijn armen eraf! Op een bepaald moment was ik het zo zat dat ik hem maar wijdarms heb gemaakt met spaghetti er door hahaha

haha dat is ook een idee toch?  :)
Tja...volgens mij is er altijd wel wat hoor, het gaat in ieder geval nooit in 1 keer goed!!