Re: Wie wil op mijn linksite 'taart bestellen'?
and me!
Boter, meel en eieren Sliedrecht
www.botermeeleneieren.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wie wil op mijn linksite 'taart bestellen'?
and me!
Boter, meel en eieren Sliedrecht
www.botermeeleneieren.nl
Ik ook....
Leidse Taartjes in Leiden
http://leidsetaartjes.hyves.nl/
Alles weer verwerkt, graag weer even checken of het goed is zo! Chocotoetje, 'Taarten groot en klein' paste niet, is het zo ook goed?
prima!
mij ook....
http://me-and-my-cakes.hyves.nl/
alvast bedankt!
Super! dankjewel!
Mij mag je er ook opzetten
www.taartjesenco.nl /Roosendaal/Noord-Brabant
edit: jouw site is al toegevoegd aan mijn links. bij de volgende plaatsing op het www staat hij erbij.
groetjes
Anne-Marie
Ik wil wel maar heb geen site...kan je er ook op een andere manier op staan (bijv. alleen naam en plaats?)
En misschien als ik in de toekomst een site heb, dan alnog een link ofzo?
Ik hoor het graag van je!
Hallo Geeke, helaas, ik heb een linkjessite dus het moet echt een link zijn die ik plaats, iets anders kan niet Maar zoiets is met een paar muisklikken te regelen hoor. Maak bijvoorbeeld een fotoalbum bij www.mijnalbum.nl , dat is heel makkelijk. Zet er een paar foto's van je taarten in, doe er een foto met je contactgegevens bij en klaar ben je
Hoi vilgens mij stond ik er al op maar heb een nieuwe site dus bij deze ik ook graag....
http://cakewalk.cquence-multimedia.nl/ Noord Brabant Eindhoven
Hallo Geeke, helaas, ik heb een linkjessite dus het moet echt een link zijn die ik plaats, iets anders kan niet Maar zoiets is met een paar muisklikken te regelen hoor. Maak bijvoorbeeld een fotoalbum bij www.mijnalbum.nl , dat is heel makkelijk. Zet er een paar foto's van je taarten in, doe er een foto met je contactgegevens bij en klaar ben je
oké thx! je hoort van me zodra ik zover ben...
Iets te enthousiast.....
Krijg de link van jouw site niet voor elkaar dus toch maar niet dan.
Zou ik er misschien ook op mogen ?
Noord-Holland Heerhugowaard Samantha's Taarten www.samanthastaarten.nl
ikke ook?
Schalkwijk(Houten) / Utrecht / www.karinsbakery.webs.com
Ook nu weer alles bijgewerkt Ook Steffie heb ik erbij gezet hoor, als het niet lukt om terug te linken vind ik dat jammer, maar niet erg.
Controleren jullie zelf? Samantha, ik heb je naam moeten inkorten, zo goed?
Ja Taart is goed, maar kan er nog een H in mijn naam? Samantha
Ook nu weer alles bijgewerkt Ook Steffie heb ik erbij gezet hoor, als het niet lukt om terug te linken vind ik dat jammer, maar niet erg.
Controleren jullie zelf? Samantha, ik heb je naam moeten inkorten, zo goed?
Hallo Jozien,
Super dat je mij er toch bij hebt willen zetten. Omdat jij deze moeite hebt genomen ben ik even gaan graven en het is mij toch gelukt!
Dank je wel!
Ik heb je gemaild
Super! Ik wil er ook wel graag bij!
Zoet Goed Taarten in Vlissingen, Zeeland
www.zoetgoedtaarten.nl
Ik wil er ook wel bij
www.winnepin.nl
Taarten van Mariska
Oost-Souburg
Ik wil ook wel
Love For Cakes Groningen
www.loveforcakes.nl
Ik wil ook wel :-)
Eefstaartjes in Baarlo, Limburg
www.eefstaartjes.hyves.nl
haai heb net gekeken, maar ik kan mezelf zo snel niet vinden??
www.taart-enzo-van-miran.hyves.nl
Wijk en Aalburg in noord-brabant
mag ik er ook bij... ben wel hobby bakster maar wil graag wat meer voor anderen bakken
alvast heel erg bedankt
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Wie wil op mijn linksite 'taart bestellen'?