Onderwerp: Mijn eerste communietaarten en eerste verjaardagsstapel dochtertje!!
Hallo,
Leuk dat je mijn taarten wilt bekijken!
Voor alles is een eerste keer...en wat heb ik nog veel eerste keren te gaan als het om taarten gaat!
Hieronder mijn eerste 3-laagse stapels, eerste communietaarten en eerste verjaardagsstapel voor ons dochtertje. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Mijn eerste communietaart was voor Lars. Vraag was om het uitnodigingskaartje als inspiratie te gebruiken...zie topper!

Communietaart voor Britt, met als enige wens: roze! Deze vond ik echt superleuk om aan te werken Eerste keer gewerkt met veiners (volgende beurs koop ik ze allemaal!
) en eerste keer gedust! Was zelf eigenlijk best trots op het resultaat... 

En nog een close-upje

En dan nog een eerste keer...de verjaardagstaart voor ons dochtertje; ze werd gisteren dan eindelijk 3 jaar, na weken van iedere dag opnieuw vragen: "Mamaaa, ben ik nu 3 jaar?" Ik had me zó verheugd op deze taart...resultaat: keuken die blauw stond van de rook, omdat het recept wat ik wilde uitproberen tot 2x toe totaal mislukte en tranen over mijn wangen van ellende, omdat het allemaal niet ging zoals ik wilde...maar de taart zou en MOEST af en dus koppig doorgewerkt tot zaterdagochtend 04.30 uur...vroeg naar bed dus, haha! Maaaarrr...hij was af! Had heel graag hetzelfde gevoel gehad als bij de vorige taart, maar helaas... Vond gewoon dat 'ie beter, anders en mooier had gekund, maar waarschijnlijk was het uiteindelijk nooit goed genoeg geweest...
Maar Lynn vond 'm mooi, ze wilde graag hartjes op de taart en die zaten erop, dus...nu kon er gesmikkeld worden! 

Ik heb ook nog een jacuzzi taart gemaakt (ook de eerste!
) voor de vriend van een collega, maar aangezien dat geen stapel was, staat die natuurlijk in de parade-rubriek!
Hoop dat je het lezen en kijken leuk hebt gevonden!
Tot een volgende keer maar weer!
Zoete groet,
Mandy