Re: roze dooptaart afgeleverd op een parkeerplaats langs de A73
Wat een mooie taart! En wat jammer dan dat zo'n man er zo onbehouden mee om springt.... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » roze dooptaart afgeleverd op een parkeerplaats langs de A73
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een mooie taart! En wat jammer dan dat zo'n man er zo onbehouden mee om springt.... 
Wat een mooie zeg!
En gelukkig dat de ontvanger niks van de duimafdrukken heeft gezien.
Ik heb net gehoord van de opdrachtgevers die gisteravond pas op het feest waren dat de taart goed was afgeleverd en ze vonden hem prachtig en ook erg lekker
. Pfff, pak van mijn hart.
Super mooie taart! Hoe heb je die strik zo mooi groot gekregen? En hoe heb je die streepjes in de strik gekregen?
Meid, wat een pracht van een taart! Helemaal, helemaal te gek!
Práchtig!!!!!!!!!!!!
Meis wat een verhaal...kan me je stress hééél goed voorstellen pfff...
supermooi!!!,wat een ...zeg,daar zou ik ook een trauma van krijgen
gelukkig is het goedgekomen
Schitterende taart, wat een waardeloze kok om zo met de taart om te springen, vast zelf nooit zo'n kunstwerkje gemaakt, anders had hij wel beter geweten.
prachtige taart en wat een verhaal zeg
Super mooie taart! Hoe heb je die strik zo mooi groot gekregen? En hoe heb je die streepjes in de strik gekregen?
Fondant uitrollen dan met de ribbed rolling pin van PME eroverheen rollen en dan stroken uitsnijden
erg mooi
, en wat een stress hahaha. ik zou denk ik voorgesteld hebben hem zelf wel even te brengen... hihihi 
erg mooi
![]()
![]()
, en wat een stress hahaha. ik zou denk ik voorgesteld hebben hem zelf wel even te brengen... hihihi
Als het in de buurt was had ik dat wel gedaan maar ja hij moest naar Apeldoorn en die kok kwam uit limburg, daarom ben ik hem een eindje tegemoet gereden
oh nee! zou het er ook van krijgen zo onbeschoft omgaan met je werk! maar je taart is prachtig! sla hem even op ter inspiratie als je het niet erg vindt!
natuurlijk aegle, mag je hem opslaan
heel mooi
Wat een verhaal Hanneke! Die zal je toch
Maar de taart is echt top!! 
Hij is echt prachtig ! Gelukkig dat je inmiddels van de opdrachtgevers zelf gehoord hebt dat de taart prachtig en heerlijk was, een hele geruststelling !
Wat een prachtige stapel!
Maar pffff, wat een stressverhaal. Echt erg als ze je prachtige stapel zo vernielen.
De taart is wel ontzettend mooi! Jammer van de kok....
Ik heb bewondering voor iedereen die een stapeltaart aandurft hoger dan 2 taarten op elkaar!!!!
Geloof dat ik verliefd ben geworden op deze taart. Kwam hier bij uit door je bruidstaart en de link die erbij stond.
Ik vind deze helemaal te gek!
De roosjes, je 'lint' de strik... Super.
Gr, Miriam
Wat een mooie taart! En wat een geluk dat de taart nog goed is aangekomen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » roze dooptaart afgeleverd op een parkeerplaats langs de A73