Onderwerp: roze dooptaart afgeleverd op een parkeerplaats langs de A73
De opdrachtgever vroeg of ik mee wilde werken want hij kon hem niet opkomen halen wegens omstandigheden en of ik hem op een parkeerterrein langs de grote weg kon komen brengen, de kok van het desbetreffende feest zou hem daar opkomen halen en naar de lokatie brengen hij zou ook een koelbox hebben waarin de taart vervoerd kon worden hadden we afgesproken, om 10.45 was hij inderdaad optijd op de parkeerplaats dus ik doe mijn kofferbak open en hij pakt de taart bovenaan het cellofaan papier zoals ik hem had ingepakt, dus ik gelijk nee oh nee, zo kan je hem niet oppakken die taart weegt bijna 6,50 kg. Dus hij grijpt die taart heel onbehouden bij het onderbord met zijn duimen in de taart en zet hem op de achterbank waar hij schuin staat,geen koelbox natuurlijk voor de taart zoals wij afgesproken hadden, ik zei zo kan je hem toch niet vervoeren hij staat helemaal schuin waarop die man zei oh het is niet de eerste keer hoor dat ik zo'n taart vervoer, ik heb ook wel bruidstaarten vervoerd hoor. Nou je snapt het wel, ik had het niet meer. De opdrachtgever belde me later op dat de taart goed was aangekomen omdat hij had gehoord dat ik zo in de stress was. Goed aangekomen, ja met zijn duimen erin, gelukkig heb ik foto's genomen met een gave taart zonder zijn duimen erin.
Nou dat was een heel verhaal, hieristie dan

gevuld met banaancreme en viervruchtenjam
Maar je kunt nu in ieder geval rustig ademen
.
Je zou hem toch op zn kop in een pan met soep zetten.... 
De opdrachtgever was in ieder geval tevreden. Daar gaat het dan toch om...
super mooie taart trouwens
Zie het al helemaal voor me op zo'n parkeerplaats