51

Re: Mijn swirly's in Kerst Editie Cake Central Magazine...

super gaaf, alletwee
die domme amerikanen weten niet wat ze missen ;) ;) ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

52

wow ze zijn alle twee super gaaf. Ze misschien heel wat daar.
Helaas kan je ze nu niet meer naar Mjam taart sturen, omdat je ze al gepost hebt, anders was dat ook nog een optie.

Ik vind de rode mijn favo hoor, super mooi  :D

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

53

Tja, wat kan ik hier nou nog verder van zeggen? Alles is eigenlijk wel gezegd en bejubeld :Y Maar dat is natuurlijk allemaal terecht, prachtige taarten heb je gemaakt. En voor wat betreft die Amerikanen: it's their loss.

De zilvere vind ik het mooist.

54

Prachtige taarten, vooral de lady in Red  :Y  :thumb:

En wat betreft Cake Central....is vanaf het begin een drama geweest. Ik werd benaderd voor cupcakes voor the wedding issue. Zelfde verhaal als bij jou. Uiteindelijk na 3 maanden kreeg ik te hoeren dat ze geplaatst zouden worden en dat ik een copie van het nummer zou krijgen. Na heel veel mailtjes en een stilte van de andere kant heb ik het maar op gegeven. Uiteindelijk heb ik het tijdschrift via een dochter van een vriendin van mijn moeder gekregen.

Maar toen waren er al veel mensen die een abonnement hadden genomen en tegen de tijd dat het 3e nummer al uit kwam het eerste nummer nog niet eens ontvangen hadden.

55

Meid, meid, wat ben jij toch een creatieve taartenmaakster!
En wat zijn deze creaties weer beeldschoon en stijlvol.
Prachtig en heel origineel gedaan!

Laat die lui van Cake Central Magazine maar lekker de hik krijgen, hier op het forum kunnen we met duizenden tegelijk genieten van jouw kunstwerken, dank je wel voor het posten! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

56

Dankjewel dames!
Ik ben superblij met al die lieve reacties, en ook een beetje gesteund dat ik dus niet de enige was die zat te wachten. En dat ik ze naar de Mjam kon sturen was nog niet in me opgekomen.... hihi...Wie weet een volgende keer!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

57

Ik ben zo blij dat je ze hier nu wel toont, mijn hemel wat een schitterende taarten!!!

To WUD or not to WUD, that's NEVER the question!

58

Jee joh, wat een verhaal! Maar je taartjes zijn perfect, echt super mooi! Die hadden wat mij betreft zelfs op de cover moeten staan!!!

59

zo zo wat een gedoe maar wat een PRACHTIGE taarten zeg je hebt duidelijk je eigen stijl!!!!!!

60

Ohhhhh.....wat mooi!!!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

61

WOW!

Wat gaaf!!!! Vooral die rode, echt, wauw, heb er gewoon geen woorden voor!!! Geef je hier ook workshops in? Lijkt me erg gaaf om eens te maken :lol: .

Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op http://www.vanrinske.nl

62

Rinske schreef:

WOW!

Wat gaaf!!!! Vooral die rode, echt, wauw, heb er gewoon geen woorden voor!!! Geef je hier ook workshops in? Lijkt me erg gaaf om eens te maken :lol: .

Ja, de workshops staan allemaal op de agenda op mijn blogsite (in signature van mijn berichten) En een deel staan ook bij het workshopsgedeelte hier op de site. :) Ik denk meestal onder de naam Swirly Baroque. ;) Dusseh hou het in de gaten voor een plekje bij je in de buurt ;)

63

Ik kan me voorstellen dat ze je vragen om in hun tijdschrift te staan. Dat heb je super gedaan en wat een leuk verhaal om te lezen!  :Y  :)

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

64 Laatst bewerkt door LetsgoKelly (07-07-2011 07:13)

Wauw wauw wauw! Wat een beautys!!
Jammer dat ze niets meer laten horen.. maar wie weet komt het wel!

65

Wat een verhaal. Daar heb je dan al die moeite voor gedaan en geld in gestoken. Om vervolgens een half jaar met die foto's te zitten. Nou, ik ben blij dat wij ze nu wel mogen zien. Ze zijn werkelijk SCHITTEREND! Ik wil ook zo graag een workshop doen, maar helaas zit het er financieel even niet in. Maar ik blijf je werk volgen en vol afgunst bekijken,hahah!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

66

Dankje Annemiek! En wie weet tot in de toekomst ;)

67

Ik had deze nog even gemist, maar wat een verhaal  :think: . Absoluut niet netjes van cake central maar wat een pech voor hun nu en geluk voor ons dat we niet tot de kerst hoeven te wachten om deze taarten te zien  ;) .

Ik vind beide ongelofelijk mooi!  :Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!