1

Onderwerp: Mijn swirly's in Kerst Editie Cake Central Magazine...

Vorig jaar november kreeg ik een mailtje naar aanleiding van het posten van mijn eerste swirly op cakecentral of ik interesse had om in hun magazine te staan met mijn taarten. Ik zou dan moeten werken binnen een bepaald thema, metallic voor de kersteditie. De deadline was wel snel, ik had 5 dagen de tijd om professionele foto's aan te leveren. Nouja nadat ik eerst 20 minuten door de kamer had gedanst, ben ik als een gek aan het werk gegaan. Ik moest ook al die cakes nog bakken, ik had andere taart- en sociale verplichtingen en een zoon fulltime thuis. Ik besloot het te houden bij 2 cakes.
En dan de foto's...Hoe zou ik dat gaan aanpakken, want ik had en heb alleen maar een huis/tuin en keuken fototoestel.
Toch maar even de professionele fotograaf in de straat aangesproken en voor een leuke kersttaart had ik een deal! Jeeee. Ik blij, maar ik had ook meteen een deadline. De taarten moesten binnen 48 uur af zijn.
Alles lukte gelukkig goed en op de afgesproken tijd kwam de fotograaf met zijn spullen aan de deur. Ik doe de deur open en zie een complete fotostudio in de tuin staan...Het leek wel of we gingen kamperen. Wat een hoop spullen. Ik moest "gewoon" hoge resolutie of hoe heet dat foto's hebben.....Maar ik durfde niks te zeggen...Na een half uur (!) had hij alles opgebouwd. Mooie doeken gespannen. Lampen aangesloten op zijn laptop en de camera. Compleet scala aan lenzen bij de hand. De hele kamer was verbouwd. Spannend hoor....
Al gauw hadden we een map vol met foto's die ruim voor de Amerikaanse deadline op de server van Cake Central stonden. Wat was ik trots...En toen werd het wachten. Pas na goedkeuring door verschillende stadia zouden ze ook werkelijk in het magazine komen. Na 3 weken stuurde ik een voorzichtig mailtje of er al meer duidelijk was omtrend mijn foto's. Geen gehoor. 
Ik logde in op cakecentral, vond en vermoorde een virus...leuk... en las tot mijn onsteltenis dat het helemaal niet goed ging met het magazine. Er was een topic over geopend en de klachten stooomden binnen. Dat werd door de beheerders verwijderd waardoor er nog meer mysterie rondom het magazine kwam te hangen. Enigzins speurneuzerig zocht ik door en vond een aantal klachten terug. Niks bezorgd. Nooit bezorgd, wel betaald, geen geld terug en vooral complete radiostilte vanuit cakecentral magazine zelf. Er werd niks gecommuniceerd. Er zou iemand zijn aangenomen om de klachten te beantwoorden, maar daar hoorden deze mensen ook niks van terug. Er kwam nog wel een wees aub geduldig, we hebben het zwaar zo'n eerste jaar bericht van de baas, maar dat was het. Shipping problemen. Ik besprak het met een aantal mensen en iedereen kreeg stilte terug...niks dus.
Ik stuurde in februari nog 1 mailtje met uitroeptekens en leesbevestiging met de vraag naar het lot van mijn foto's en daar kreeg ik dan eindelijk bericht over terug.
De kersteditie was gecancelled, maar allebei mijn taarten zouden in een upcoming issue wel geplaatst worden. Alleen was nog niet duidelijk wel nummer. Nou er komen 10 nummers per jaar uit en voor zover ik weet is er sinds november geen nummer meer gepubliceerd. Ik had mijn eigen deadline op juni gezet. Als ik dan nog niks gehoord had, zou ik zelf mijn foto's publiceren, op het internet dan....Hahah hier dus! Nou dat was een heeel verhaal...Ik dacht nog...Kaat, hou het kort...Onmogelijk dus....

Dus na een dik half jaar op de plank te hebben gestaan ga ik de taarten dan toch laten zien want hiermee begon mijn swirly avontuur en tja daar ben ik toch wel trots op hihi :)  En nou komen er ook nog veel foto's....

Breakfast at tiffany's:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PPBACJBF.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XO4DATG8.jpg

Lady in Red:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L8UDZTXS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UFUFKZUI.jpg

Met witte achtergrond:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FXODOEBF.jpg

Dankjewel voor jullie aandacht...ik moest het echt even kwijt na zo lang wachten :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

2

Re: Mijn swirly's in Kerst Editie Cake Central Magazine...

Jee zeg, wat jammer, maar ben blij dat wij ze te zien krijgen want ze zijn werkelijk prachtig !!!  :thumb:  :thumb:

3

SCHITTEREND... ze zijn echt prachtig met die glans erover ook!!! En wat ontzettend balen dat het plaatsen niet doorging. Maar gelukkig kunnen wij er nu van genieten!! :Y  :Y

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
ongelooflijk mooi!!

werkelijk schitterend!!

(wel heel erg naar allemaal, jij zo je best gedaan, en dan niets meer horen.. beetje raar toch?)

5

Heel erg mooi gemaakt!!! Waaw!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

6

OMG, WAUW, ik ben sprakeloos echt waar, deze twee zijn toch wel heel erg prachtig, wat jammer dat ze niet in CakeCentral magazine komen, echt erg jammer.
Wat boffen wij dat jij ze met ons alsnog wilt delen.
Ik ben bang dat ik deze topic nog vaak ga bekijken ;)

7

wat onwijs mooi, en wat een gedoe en werk heb je ervan gehad. Jammer dat ze niet geplaatst zijn, want ze zijn werkelijk schitterend.

groetjes Anneliek

8

Hihi dankjewel :)

Tja, in theorie, kunnen ze alsnog geplaatst worden, maar de regel is dat ze nog nergens anders geplaatst mogen zijn....
Dus als ik nou gewoon niet zeg dat ze hier al staan.... O-)

En ik vind het ook heel raar...Dat krijgt echt nog wel een staartje. Ik ken een aantal dames hier die ook lid waren van het magazine...en dat is heel duur om hier te laten bezorgen en eentje heeft inmiddels haar geld terug... Gelukkig maar.

Wat jammer maar ze zijn prachtig.
Terecht dat je trots bent!

10

Ze zijn prachtig! De rode vind ik echt geweldig mooi! Jammer dat het niet geplaatst is. Wendy heeft zoiets ook al een keer gehad met cakecentral. Ook een hele gave taart voor gemaakt, en toen ging het ook niet door. Jammer dat ze zich blijkbaar nog steeds niet aan hun afspraken houden.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

11

Wow, wat weer gruwelijk mooi zijn ze, ik krijg er bijna een beetje kippevel van! Ik heb al helemaal zin in oktober, want dan kom je onze kant uit geswirliet, (Assen) wel komen hoor! :Y  :Y

12

Liesa schreef:

Wow, wat weer gruwelijk mooi zijn ze, ik krijg er bijna een beetje kippevel van! Ik heb al helemaal zin in oktober, want dan kom je onze kant uit geswirliet, (Assen) wel komen hoor! :Y  :Y

Ik ben er!....ehm 23 oktober geloof ik...

13

tjonge wat een verhaal zeg. uhm zeker niet kort houden hoor... we willen allemaal alles weten en zijn absoluut niet nieuwsgierig hahaha

Prachtig geworden, je taarten en de foto's! Jammer dat ze de bestemming nooit gehaald hebben want ze waren het zeker meer dan waard  :Y

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

14

Wat jammer dat het zo gelopen is, maar wel heeeeeeeel mooi! *speechless*

15

prachtig

Die zilveren vind ik echt prachtig, die eenvoud. Je swirly komt er goed uit. De rode vind ik wel wat Bollywood hebben, glamour.
Misschien dat de Mjam je een wilt uitnodigen en zich wel aan de afspraken houdt? Ik stem voor :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

17

Ooooo waaaaaaauw!!! Wat WAANZINNIG mooi Mamakaat! En wat ben ik blij dat ik je morgen ga ontmoeten en ook zo'n Swirly mag proberen! En ik was al zo blij!!! Straks barst ik nog uit mijn velletje! :lol: Wat ook onwijs knap vindt: met die glans erover zie je elk bobbeltje, maar bij jou zien we dus niks geen bobbeltjes! Super knap!!! En stom magazine trouwens....

18

Wat een prachtige taarten ik ben gewoon sprakeloos......
Ontzettend jammer dat ze niet in cakecentral verschenen zijn maar wie weet wat de toekomst nog voor je in petto heeft.
Ik vind ze gewoonweg te mooi om de juiste woorden te vinden.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

19

Wat een gave taarten en wat "slordig" dat ze nooit in het magazin zijn gekomen! Maar goed ben blij dat je ze nu met ons deelt en hoop dat wij met onze berichten je toch nog blij en trots kunnen maken!
Want wow; ik zeg het nog maar een keer; ze zijn supergaaf!!!
gr. Bianca

http://ladivataartenencupcakes.nl
Voor leuke, lekkere en originele taarten!

20

Vet balen zoiets.... máár! de taarten én de foto's zijn werkelijk schitterend!

Beauty is in the eye of the beholder...

21

Echt super mooi

22

Werkelijk schitterende taarten en ook schitterende foto's!

CakeCentral verliest op deze manier meer dan een aantal leden denk ik. Dat ze tot op heden niet in het magazine zijn geplaatst is voor hun meer dan zonde! Gelukkig weten wij ze wel op waarde te schatten!

:thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

23

OMG! Ze zijn GEK dat ze die niet meteen wilde plaatsen. Wat een plaatjes van taarten. :thumb:  :Y

24

Biekie schreef:

OMG! Ze zijn GEK dat ze die niet meteen wilde plaatsen. Wat een plaatjes van taarten. :thumb:  :Y

Nouja moet toch even zeggen dat ze ze wel wilden plaatsen, maar dat er geen magazine meer kwam....Waarom is totaal niet duidelijk...Ik weet alleen dat ze shipping problemen hadden...Tja en als de kosten oplopen en mensen trekken hun abonnement terug, tja dan kun je ook de printkosten op een gegeven moment niet meer betalen. Jammer hoor... Maar misschien komt het nog wel goed in de toekomst. :)

25

woh wat een plaatjes daar zijn geen woorden voor,had ze net al op je hyves gezien ik kan er naar blijven kijken adembenemend mooi

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops