Onderwerp: Mijn swirly's in Kerst Editie Cake Central Magazine...
Vorig jaar november kreeg ik een mailtje naar aanleiding van het posten van mijn eerste swirly op cakecentral of ik interesse had om in hun magazine te staan met mijn taarten. Ik zou dan moeten werken binnen een bepaald thema, metallic voor de kersteditie. De deadline was wel snel, ik had 5 dagen de tijd om professionele foto's aan te leveren. Nouja nadat ik eerst 20 minuten door de kamer had gedanst, ben ik als een gek aan het werk gegaan. Ik moest ook al die cakes nog bakken, ik had andere taart- en sociale verplichtingen en een zoon fulltime thuis. Ik besloot het te houden bij 2 cakes.
En dan de foto's...Hoe zou ik dat gaan aanpakken, want ik had en heb alleen maar een huis/tuin en keuken fototoestel.
Toch maar even de professionele fotograaf in de straat aangesproken en voor een leuke kersttaart had ik een deal! Jeeee. Ik blij, maar ik had ook meteen een deadline. De taarten moesten binnen 48 uur af zijn.
Alles lukte gelukkig goed en op de afgesproken tijd kwam de fotograaf met zijn spullen aan de deur. Ik doe de deur open en zie een complete fotostudio in de tuin staan...Het leek wel of we gingen kamperen. Wat een hoop spullen. Ik moest "gewoon" hoge resolutie of hoe heet dat foto's hebben.....Maar ik durfde niks te zeggen...Na een half uur (!) had hij alles opgebouwd. Mooie doeken gespannen. Lampen aangesloten op zijn laptop en de camera. Compleet scala aan lenzen bij de hand. De hele kamer was verbouwd. Spannend hoor....
Al gauw hadden we een map vol met foto's die ruim voor de Amerikaanse deadline op de server van Cake Central stonden. Wat was ik trots...En toen werd het wachten. Pas na goedkeuring door verschillende stadia zouden ze ook werkelijk in het magazine komen. Na 3 weken stuurde ik een voorzichtig mailtje of er al meer duidelijk was omtrend mijn foto's. Geen gehoor.
Ik logde in op cakecentral, vond en vermoorde een virus...leuk... en las tot mijn onsteltenis dat het helemaal niet goed ging met het magazine. Er was een topic over geopend en de klachten stooomden binnen. Dat werd door de beheerders verwijderd waardoor er nog meer mysterie rondom het magazine kwam te hangen. Enigzins speurneuzerig zocht ik door en vond een aantal klachten terug. Niks bezorgd. Nooit bezorgd, wel betaald, geen geld terug en vooral complete radiostilte vanuit cakecentral magazine zelf. Er werd niks gecommuniceerd. Er zou iemand zijn aangenomen om de klachten te beantwoorden, maar daar hoorden deze mensen ook niks van terug. Er kwam nog wel een wees aub geduldig, we hebben het zwaar zo'n eerste jaar bericht van de baas, maar dat was het. Shipping problemen. Ik besprak het met een aantal mensen en iedereen kreeg stilte terug...niks dus.
Ik stuurde in februari nog 1 mailtje met uitroeptekens en leesbevestiging met de vraag naar het lot van mijn foto's en daar kreeg ik dan eindelijk bericht over terug.
De kersteditie was gecancelled, maar allebei mijn taarten zouden in een upcoming issue wel geplaatst worden. Alleen was nog niet duidelijk wel nummer. Nou er komen 10 nummers per jaar uit en voor zover ik weet is er sinds november geen nummer meer gepubliceerd. Ik had mijn eigen deadline op juni gezet. Als ik dan nog niks gehoord had, zou ik zelf mijn foto's publiceren, op het internet dan....Hahah hier dus! Nou dat was een heeel verhaal...Ik dacht nog...Kaat, hou het kort...Onmogelijk dus....
Dus na een dik half jaar op de plank te hebben gestaan ga ik de taarten dan toch laten zien want hiermee begon mijn swirly avontuur en tja daar ben ik toch wel trots op hihi
En nou komen er ook nog veel foto's....
Breakfast at tiffany's:

Lady in Red:

Met witte achtergrond:

Dankjewel voor jullie aandacht...ik moest het echt even kwijt na zo lang wachten 
http://karenannecakes.blogspot.nl/

Wat ook onwijs knap vindt: met die glans erover zie je elk bobbeltje, maar bij jou zien we dus niks geen bobbeltjes! Super knap!!! En stom magazine trouwens....