1

Onderwerp: Welke kenwood?

Het zoveelste topic over de kenwood, maar ik kon in de andere topics niet echt een antwoord vinden.  :)

Ik wil graag een kennie aanschaffen. Budget, max 200 euro.
Nu twijfel ik tussen:
Kenwood pattisier, de rode is 130 euro bij scheer en foppen. Maar mijn keuken is zwart/wit, en rood knalt er dan wel echt uit? De creme zal ook niet mooi staan bij wit, vandaar de twijfel. Vind het model er wel gaaf uitzien.

Kenwood km 262/264/266. Kan niet echt het verschil zien tussen deze modellen, volgens mij de accesoires zoals citruspers etc, en de 266 is helemaal rvs?
Deze is wel wat duurder, maar heeft dus allerlei accesoires voor hakken en persen etc.

Nou wie helpt me, en zijn er nog modellen die ik over het hoofd zie?

De clatronic (die van 109 euro) heb ik ook naar zitten kijken, maar vind het model niet zo mooi, vooral de onderplaat zeg maar vind ik lelijk.

2

Re: Welke kenwood?

Ik ben aanstaande zondag jarig en ik mocht een leuke mixer uitzoeken. Ik ben gegaan voor de rode kenwood pattisier. Ik wil juist de rode omdat hij/zij zo lekker op gaat vallen in mijn witte keuken  :Y  :cool:  :Y

Heb Leo van Schaijk gebeld of ze hem/haar op voorraad hadden staan. Dit was niet het geval en hij/zij moest van het hoofddepot komen. Dan is die dinsdag binnen mevrouw. Oké laat maar komen. Vraagt de meneer aan me: "wilt u hem voor de internetprijs of de winkelprijs?" Ooooohhhhhh, is er verschil dan? JA: internetprijs is 155,- euro en de winkelprijs is 219,- euro  :think:  Wat is het verschil dan? Als er iets aan stuk gaat en ik heb de internetprijs gekozen, dan moet ik zelf zorgen voor vervoerskosten en anders kan ik hem naar de winkel brengen. Nou voor dat verschil stuur ik hem zelf wel op hoor ( hoop alleen dat het nooit nodig is  :+:Y

Heb ook naar de clatronic gekeken, maar die vind ik ook minder mooi. Dus die viel voor mij af.

Die andere kennies, hoeven voor mij ook niet zo. Ik wil alleen een mixer. Extra accesoires heb ik niet nodig.

Nu mag ik dus heel rustig  :s  gaan zitten wachten totdat het zondag is.

Andere modellen zou ik zo ook niet weten. Veel wijsheid gewenst bij het maken van je keuze

3

Hmmm ja dat hij dan lekker opvalt is ook wel wat ja.
Leuk hoor, veel plezier ermee! Ik denk nog even verder na.  ;)

4

volgens mij is er 'iets' met die 262 of 264. bij een van die 2 types waren er heel veel klachten over. als je de zoekfunctie gebruikt op die typenummers kom je het wel tegen denk ik. (maar ik kan er ook helemaal naast zitten  :o en dat het een geheel ander type blijkt te zijn met klachten...  :/ )

5

O echt? Heb al gezocht maar kan er niks over vinden? Alleen dat ze enorm veel herrie maken, is dat zo, weet iemand dat? En dat de accesoires enorm veel ruimte in beslag nemen in de kast, en tja, hoe vaak gebruik je de rasp en pers etc?
Qua afmetingen op het aanrecht maakt het ook niet zo uit denk ik?

Ik krijg als het goed is morgen mijn kennie!!!
Blij Blij Blij...als een kind in een snoepwinkel :lol:

Ik heb de MX275 besteld in creme,maar deze is er geloof ik in heel veel kleuren,misschien is dit ook een optie voor je.
En de prijs is ook zo rond de 150,00.
En wat ik hier en daar heb gelezen moet hij heel fijn zijn..
Maar wel zonder de accesoires.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

7

Ik heb de Kenwood km. Inderdaad met heel veel accessoires, die ik nog nooit gebruikt heb  :lol:  Maar ik ben er wel heel tevreden over. Hij is volledig in rvs.

Groetjes van Natascha!

8

Ik had ook de KM266 met de vele accesoires hij doet het prima maar ik vond hem wel heel veel herrie maken (als je er veel gebruik van maakt. Nu heb ik een kitchenaid gekocht

Groetjes Paulien