26

Re: Mijn swirly's in Kerst Editie Cake Central Magazine...

Jeee dankjewel :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

27 Laatst bewerkt door kwebbeltje (03-06-2011 16:00)

;) ik vind ze supergaaf! maar dat wist je al :D ik had dus ook een abonnement, maar via mijn creditcard maatschappij kon ik toch mijn geld terugvorderen gelukkig, ook al was ik door cakecentral aan het lijntje gehouden met het feit dat het er echt aan zat te komen en ik dus na een half jaar pas om teruggave kwam.  voor mijn creditcard maatschappij moet ik alle mailtjes en forumgesprekken digitaal toesturen en dit was voldoende om ermee aan de slag te gaan voor hen.
ook ik was benaderd om een taart voor cakecentral magazine te maken, hoe cool vond ik dat???? nou stuitercool dus! wauw, dat is toch wat? als je door zo'n groot amerikaans blad wordt gevraagd? niet wetende hoe het allemaal ging bij dat blad was ik dus enthousiast aan de slag gegaan en ik vind het resultaat mijn mooiste taart tot nu toe (hij is nog nergens online te zien, maar komt als het goed is binnenkort in een waanzinnig leuk nederlands taartenmagazine  :D ). en het is zo balen als je ergens trots op bent en je kunt het aan niemand laten zien :s  :x dus Karen, ik ga hier nu nog eens lekker uitgebreid zitten genieten van jouw mooie exemplaren. Karen, ik ben trots op je hoor! ik weet nog goed hoe zenuwachtig je ervoor was toen we hier die zondag ervoor lekker aan het freubelen waren. en dan in zo'n korte tijd zulke mooie taarten maken :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

WOW! Erg mooi en erg jammer meid...

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

Joehoeeeeeee eindelijk mijn favoriete swirly in de spotlights!!!! Ik ben ZO dol op die rode!! Die andere is natuurlijk ook waaaaanzinnig, maar die rode.... Daar droom ik zelfs van 's nachts :) Tnx voor het posten kaat, mijn dag is weer helemaal goed!! Joehoeeeee in het kwadraat :LOL

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

30

Ze zijn prachtig!!
http://i447.photobucket.com/albums/qq191/smilies_nl/3d%20smilies/Smilies%20reactie/0026.gif

Wel erg jammer dat ze je eigenlijk blij maken met een dode mus.

Liefs, Zanoni

31

Nu weet ik dus ook voor welk nummer ik cupcakes heb zitten maken. :+  Hier dus hetzelfde verhaal... in november een mailtje gekregen of ik cupcakes wilde maken met het thema 'metallic' en inderdaad met een korte deadline. Ik was natuurlijk ook super enthousiast en heb drie verschillende cupcakes gemaakt, zelf foto's gemaakt en opgestuurd... en inderdaad tot op de dag van vandaag nog niets gehoord. Zag ook dat het erg slecht ging met het magazine en dat er al tijden geen nieuw nummer is uitgebracht. Erg jammer inderdaad dat het zo moest gaan. Misschien dat ik m'n cupcakes ook binnenkort maar hier ga plaatsen, want ik heb de 'hoop' ook opgegeven.

Maar je taarten zijn echt schitterend!! En in zo'n korte tijd, twee van zulke stapels, echt top!

Groetjes, Daphne

32

Wat een ge-wel-dige taarten Mamakaat!!!
Die Amerikanen weten niet wat ze missen; dommmmmm!!!!!

:thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

33

Annelies schreef:

Wat een ge-wel-dige taarten Mamakaat!!!
Die Amerikanen weten niet wat ze missen; dommmmmm!!!!!

:thumb:

:Y  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

34

O wat ontzettend gaaf!
ik vind die zilveren echt een van de mooiste taarten ooit :-)

En wat ontzettend jammer dat ze niet gepubliceerd zijn!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

35

Het zijn plààtjes! Ik vind vooral de rode erg gaaf! Knap hoor, complimenten!! Jammer dat het zo moest lopen. Groot gelijk dat je ze nu lekker aan ons toont! Wij ook weer blij  :)

36

Echt helemaal prachtig. Ik kan niet kiezen. Ze zijn allebei zo anders en zo mooi :Y

37

WOW ze zijn super.. jammer dat ze niet in de kerseditie van cakecentral zijn gekomen :(

38

Bo2309 schreef:

O wat ontzettend gaaf!

Wauw dat is echt supermooi compliment. Dankjewel...

39

mamakaat schreef:
Bo2309 schreef:

O wat ontzettend gaaf!

ik vind het echt ongelofelijk dat je zo'n 'eenvoudige' taart met je technieken en mooie afwerking zo chique kunt maken! echt  :thumb:

is het zilver gedust of geverfd?
ik blijf kijken  :)

www.label6.nl

40

Wat een verhaal!

Maar wat een prachtige taarten! Echt schitterend!

41 Laatst bewerkt door mamakaat (03-06-2011 21:05)

Bo2309 schreef:
mamakaat schreef:
Bo2309 schreef:

O wat ontzettend gaaf!

ik vind het echt ongelofelijk dat je zo'n 'eenvoudige' taart met je technieken en mooie afwerking zo chique kunt maken! echt  :thumb:

is het zilver gedust of geverfd?
ik blijf kijken  :)

Nou.... :o  Ik was enorm in tijdnood.....Ik had nog een half uur voor de fotograaf kwam...Dus het is een spuitbus....Een hele spuitbus van PME. Noooooit meer....Mooi om naar te kijken, maar oh mijn god, wat stinkt dat spul...Naar van die fluorescerende haarverf bussen....De hele taart rook naar haarspray....Ik zou het NOOIT op een echte taart gebruiken.

Maar mooi issie wel he ;)

De rode is wel gewoon geverfd ;)

42

Nou.... :o  Ik was enorm in tijdnood.....Ik had nog een half uur voor de fotograaf kwam...Dus het is een spuitbus....Een hele spuitbus van PME. Noooooit meer....Mooi om naar te kijken, maar oh mijn god, wat stinkt dat spul...Naar van die fluorescerende haarverf bussen....De hele taart rook naar haarspray....Ik zou het NOOIT op een echte taart gebruiken.

Maar mooi issie wel he ;)

De rode is wel gewoon geverfd ;)

:lol:  :lol:  en waarschijnlijk was niet alleen je taart toen zilver!
maar hij is zeker mooi :)

www.label6.nl

43

Wat zijn ze weer op en TOP!!!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

44

Oh Karen, wat zijn ze supermooi ! Ik ben ook fan van de rode, dat is mijn favoriete swirly van jouw creaties !  En wat hartstikke ontzettend balen dat het magazine maar niet lijkt te komen, ook voor alle andere decorateurs en abonnees. Pff... jouw carriere gaat gigantisch snel en dat magazine heb je ECHT niet nodig maar ik kan me voorstellen dat het een geweldige eer is om daarvoor gevraagd te worden en jouw kunstwerken aan een groter publiek te laten zien!

Groetjes, Conny

45

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh
OOhhhhhhhhhhhhhhhh
OOOhhhhhhhhhhhhhhh
OOOOhhhhhhhhhhhhhh
OOOOOhhhhhhhhhhhhh
Vooral die rode!!
SUPER  :thumb:  :thumb:

46

WAUW!!!! Ik raap even mijn kaak van de grond! Ik heb gewoon kippenvel!!!

47

Heel mooi. Ik vind vooral de grijze super mooi :Y

Be in love with what you have

48

Wat zijn het prachtige taarten, echt super mooi gedaan!

wauw, wat een geweldige taarten, super

cake my day

50

eerst en vooral wat een prachtige ongelofelijke stijlvolle taarten!

mmmm ik heb dus een abonnement genomen op cakecentral, heb er 5 gekregen van de 10. Had het nog effe niet door dat er iets mis was want de vorige duurde ook wel even maar heb ik wel aangekregen. Ik vrees een beetje voor mijn centen..