Onderwerp: champagne botercreme.
hallo ik vroeg mij af wat jullie voor champagne gebruiken in de botercremen, wat het lekkerste is, ben ook erg benieuwd hoe dat smaakt,alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagne botercreme.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo ik vroeg mij af wat jullie voor champagne gebruiken in de botercremen, wat het lekkerste is, ben ook erg benieuwd hoe dat smaakt,alvast bedankt
De kleinste fles bubbels die ik bij de slijter kon vinden...
Ik heb zelf nog geen champagnecreme gemaakt, maar ik heb gelezen dat je hier prosecco voor kunt gebruiken.
Wij zijn fan van de smaakstof van Patidess
http://www.deleukstetaartenshop.nl/smaa … -2511.html
prosecco of canei of elke andere bubbel wijn, als het maar bubbelt en je niet verklapt dat het geen echte champagne is wat je in de creme stopt
ik drink niet en mijn vriend drinkt niet zo veel..dus een fles openmk vind k dan zonde...dus ik zweer bij patidess en die is heeeul lekker..
toevallig net vanochtend gemaakt met patidess, vond hem sterk ruiken dus niet teveel in gedaan kan de volgende x wel iets meer in. Iedereen vond hem lekker, heb tenmiste van niemand gehoord dat ze hem niet lekker vonden.
ik drink niet en mijn vriend drinkt niet zo veel..dus een fles openmk vind k dan zonde...dus ik zweer bij patidess en die is heeeul lekker..
Ik drink gewoon graag de restjes op
Judy schreef:ik drink niet en mijn vriend drinkt niet zo veel..dus een fles openmk vind k dan zonde...dus ik zweer bij patidess en die is heeeul lekker..
![]()
Oh..dan bel ik je wanneer ik weer cbc moet maken..mag jij de restjes
lune schreef:Judy schreef:ik drink niet en mijn vriend drinkt niet zo veel..dus een fles openmk vind k dan zonde...dus ik zweer bij patidess en die is heeeul lekker..
![]()
Oh..dan bel ik je wanneer ik weer cbc moet maken..mag jij de restjes
hahaha lekker, nou ik ga het een keer met patidess broberen, en met procesco of canei, ben erg benieuwd .
bedankt voor jullie reacties.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » champagne botercreme.