1

Onderwerp: champagne botercreme.

hallo ik vroeg mij af wat jullie voor champagne gebruiken in de botercremen, wat het lekkerste is, ben ook erg benieuwd hoe dat smaakt,alvast bedankt

2

Re: champagne botercreme.

De kleinste fles bubbels die ik bij de slijter kon vinden...

Ik heb zelf nog geen champagnecreme gemaakt, maar ik heb gelezen dat je hier prosecco voor kunt gebruiken.

Wij zijn fan van de smaakstof van Patidess :P
http://www.deleukstetaartenshop.nl/smaa … -2511.html

5 Laatst bewerkt door lune (04-06-2011 23:05)

prosecco of canei ;) of elke andere bubbel wijn, als het maar bubbelt en je niet verklapt dat het geen echte champagne is wat je in de creme stopt :lol: :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

6

ik drink niet en mijn vriend drinkt niet zo veel..dus een fles openmk vind k dan zonde...dus ik zweer bij patidess en die is heeeul lekker..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

toevallig net vanochtend gemaakt met patidess, vond hem sterk ruiken dus niet teveel in gedaan kan de volgende x wel iets meer in. Iedereen vond hem lekker, heb tenmiste van niemand gehoord dat ze hem niet lekker vonden.

8

Judy schreef:

ik drink niet en mijn vriend drinkt niet zo veel..dus een fles openmk vind k dan zonde...dus ik zweer bij patidess en die is heeeul lekker..

Ik drink gewoon graag de restjes op  O-)  O-)

Alles goed???? nee 3 fout

9

lune schreef:
Judy schreef:

Oh..dan bel ik je wanneer ik weer cbc moet maken..mag jij de restjes ;-)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

10

Judy schreef:
lune schreef:
Judy schreef:

Oh..dan bel ik je wanneer ik weer cbc moet maken..mag jij de restjes ;-)

hahaha lekker, nou ik ga het een keer met patidess broberen, en met procesco of canei, ben erg benieuwd .
bedankt voor jullie reacties.