Onderwerp: Wit met... wit! Taart verkleed als bruidstaart
Technisch gezien is dit mijn eerste bruidstaart want hij is als bruidstaart aangesneden op een huwelijk gisteren.
Hij is echter besteld als gewone taart (met bijbehorende lagere prijs) ipv als bruidstaart. Het was namelijk niet het bruidspaar die hem bestelde maar een tante van mij die als gast naar het huwelijk ging en deze taart cadeau wilde doen.
Tja, een bruidstaart voor de prijs van een normale taart. Maar goed: dus ook veel minder stress, niet bezorgen, geen cakeboard, geen proeverij.
Maar ja, dan staat er dus wel een taart als bruidstaart van mij op de trouwlokatie en dan vind ik het dus toch jammer dat hij die "extra's" van een bruidstaart niet heeft. Je eigen (bruids)taarten zijn toch ook je visitekaartjes he?
De volgende keer moet ik er misschien maar voor kiezen om in dit soort gevallen toch de taart op een mooi bekleed cakeboard te zetten. Dit doe ik bij gewone verjaardagstaarten namelijk niet.
Wat vinden jullie daarvan?

.

hoe heeft je tante 'm meegenomen dan? kan toch niet op een stevig kartonnetje in een doos, toch??