1

Onderwerp: Wit met... wit! Taart verkleed als bruidstaart

Technisch gezien is dit mijn eerste bruidstaart want hij is als bruidstaart aangesneden op een huwelijk gisteren.

Hij is echter besteld als gewone taart (met bijbehorende lagere prijs) ipv als bruidstaart. Het was namelijk niet het bruidspaar die hem bestelde maar een tante van mij die als gast naar het huwelijk ging en deze taart cadeau wilde doen.

Tja, een bruidstaart voor de prijs van een normale taart. Maar goed: dus ook veel minder stress, niet bezorgen, geen cakeboard, geen proeverij.

Maar ja, dan staat er dus wel een taart als bruidstaart van mij op de trouwlokatie en dan vind ik het dus toch jammer dat hij die "extra's" van een bruidstaart niet heeft. Je eigen (bruids)taarten zijn toch ook je visitekaartjes he?

De volgende keer moet ik er misschien maar voor kiezen om in dit soort gevallen toch de taart op een mooi bekleed cakeboard te zetten. Dit doe ik bij gewone verjaardagstaarten namelijk niet.

Wat vinden jullie daarvan?

http://94.100.120.147/1320350001-1320400000/1320383601-1320383700/1320383696_6_K29c.jpeg

http://94.100.114.1/1320350001-1320400000/1320383601-1320383700/1320383700_6_vjAa.jpeg

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

2

Re: Wit met... wit! Taart verkleed als bruidstaart

Prachtig!

3

Prachtig!

4

wauw erg mooi

5

Ik vind het een mooie taart.
wit op wit is eigenlijk best mooi.

6

Mooooi!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

7

Heel mooi! Cakeboard was idd misschien wel mooier geweest, maar hij is echt super mooi, en kan zeker op een bruiloft schitteren :) .

Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op http://www.vanrinske.nl

Ja ik vind hem ook erg mooi :)

9 Laatst bewerkt door Aly (02-06-2011 20:54)

Hij is heel erg mooi!

10

Hij is prachtig!

Wel vind ik het een beetje een raar kado, of had het bruidspaar zelf geen bruidstaart?

Stapeltaarten zet ik altijd op een plank en ik reken voor een bruidstaart geen andere prijzen. Ik zie daar geen verschil in, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Grtn, wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

11

Hartstikke mooi gedaan zeg !!

Groetjes, Conny

12

Ik vind het een schatje! Echt een mooie vermomming  :Y

Als er verder geen proeverij is, je hoeft hem niet te bezorgen.. dan kun je hooguit aanbieden om tegen een kleine meerprijs hem op een bekleedt onderbord te plaatsen. (kosten van cakeboard)

Maar ik zou niet perse meer rekenen omdat je 'meer' werk in een bruidstaart stopt. Voor mij is qua creativiteit, qua werk in principe elke taart het zelfde..

Ik zie dus ook niet zo goed welke 'extra's' je mist, en waarom dit geen visitekaartje voor jou zou zijn..  :nooo

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Hij is echt lief, dat vogeltje! :D

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

14

Ik vind hem heeeeel mooi :Y Supernetjes afgewerkt, een echte bruidstaart hoor!!!! :thumb:

15

Heeeeeeeel mooi !!
Chic en straks... super !!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

16

een heeel mooie taart zo met witte decoratie, chique :Y

:think: hoe heeft je tante 'm meegenomen dan? kan toch niet op een stevig kartonnetje in een doos, toch??

Snap het kostenverschil ook niet, juist minder werk gehad toch, geen proeverij, geen bezorging, geen stress :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

17

Wat een schitterende taart. Ik heb 'm opgeslagen als inspiratiebron, hoor !
Heb je iets over de taart gespoten?  ´t is zo´n mooie kleur. Of is ´t de kunst van een mooie foto maken? Naambordje is denk ik witte fondant met glansspray, andere onderdelen van de taart ook?

18

Prachtige taart!
en wellicht volgende keer een cakeboard, maar qua kosten zal dat niet heel veel uitmaken denk ik.
Ik vind dit ondanks dat echt wel een super visitekaartje hoor!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

19

Prachtig!

20 Laatst bewerkt door XEsterX (02-06-2011 22:24)

Ik vroeg me ook af waarom je meer geteld zou hebben als je geweten had dat hij als bruidstaart aangesneden zou worden,ok als je het cake board mee bekleed had maar zoveel is dat ook niet.
En als je proeverij en bezorgkosten zou hebben
Vind het evengoed een mooi visitekaartje hoor ;)

If life gives you lemons, make lemonade!

21

Heel mooi gedaan!!!!

22

O, deze vind ik mooi! En zo netjes uitgevoerd!

Als ik de foto goed bekijk, lijkt het of de taart op een (ingepakt) plankje staat en niet op een simpel kartonnetje, toch? Dat zie je bij veel meer bruidstaarten die hier voorbij komen, ik vind het in geen enkel opzicht afdoen aan de taart hoor. Eerder juist mooi, geen druk onderboard dat afleidt van je mooie taart. Prima visitekaartje, lijkt me!

23

Wat een prachtige taart, mooi strak en netjes afgewerkt

24

wenko schreef:

Wel vind ik het een beetje een raar kado, of had het bruidspaar zelf geen bruidstaart?

Nou mijn tante was ceremoniemeester en wist dat ze geen bruidstaart hadden, maar dat het paar nog wat gebakjes zou gaan bestellen. Toen heeft ze tegen de bruid gezegd dat ze geen gebak moest bestellen, maar zij voor een bruidstaart zou zorgen. Juist aardig toch?

wenko schreef:

Stapeltaarten zet ik altijd op een plank en ik reken voor een bruidstaart geen andere prijzen. Ik zie daar geen verschil in, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Ik zet altijd alle taarten op een plank met cadeaupapier, maar persoonlijk vind ik een cakeboard toch veel mooier lijken en daarom kies ik daarvoor als het om een bruidstaart gaat. Gewoon een keuze.

En andere prijzen voor een bruidstaart vind ik wel normaal. Een taart maken is sowieso al heel erg tijdrovend en je houdt per taartbestelling niet bijzonder veel over.

Bij een bruidstaart komt meer kijken zoals de proeverij, intensief contact met het bruidspaar om tot het juiste ontwerp te komen, luxe vulling, bezorging op lokatie. De kosten en de extra tijd die je hiervan hebt hoef je toch niet voor eigen rekening te nemen?

25

Bommeltje schreef:

Als er verder geen proeverij is, je hoeft hem niet te bezorgen.. dan kun je hooguit aanbieden om tegen een kleine meerprijs hem op een bekleedt onderbord te plaatsen. (kosten van cakeboard)

Nee joh, ik bedoelde gewoon dat ik de volgende keer in dit geval (dat ik later hoor dat hij als bruidstaart wordt aangesneden) hem toch liever op een bekleed cakeboard zet omdat ik gewoon zelf wil dat een bruidstaart van mij op een mooi onderbord staat. Uiteraard zonder daar extra geld voor te vragen.

Ik vind gewoon voor een verjaardagsaart een ingepakt MDF plaatje mooi genoeg dus ik gebruik niet standaard een cakeboard bij elke bestelling.