1

Onderwerp: cricut en apple?

Hallo allemaal,

ik ben aan het nadenken over een cricut.. maar werkt ie wel in combinatie met een apple??
Weet iemand dit?
Groetjes, Els

2

Re: cricut en apple?

volgens mij heeft het meer met het programma te maken wat je er aan koppelt !!]

anders even googlen

3

Google staat er vol mee, al geprobeerd?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4 Laatst bewerkt door Elsje (02-06-2011 18:00)

Ja nu wel... sorry hoor..
Ik heb vmware dus dan zou dat geen probleem moeten zijn maar ik heb al gelezen hier dat dat SCAL geintje dus niet meer lukt.

Toen dacht ik: Hey maar dit: sure cuts a lot dat schijnt wel te werken... ja muts dat is dus hetzelfde... scal is de afkorting.. duurde 5 min eer ik dat doorhad..

Maar ik begrijp het geloof ik goed als je nu dus gewoon cartridges moet kopen?

5

Je kunt versie 2 van scal nog downloaden met een crack bestand erbij zodat je het gratis (maar niet via de officiële weg) kunt gebruiken.
als je scal wilt gebruiken moet je een bepaalde firmware op je cricut cake hebben staan. Er is een filmpje op YouTube waarin een mevrouw verteld dat je die firmware niet kan updaten met een Mac, zij adviseerd dit eenmalig bij een kennis met een pc te doen. Ik heb het op een pc gedaan maar het ging niet zo makkelijk.
Succes

6

Mw18 schreef:

Je kunt versie 2 van scal nog downloaden met een crack bestand erbij zodat je het gratis (maar niet via de officiële weg) kunt gebruiken.
als je scal wilt gebruiken moet je een bepaalde firmware op je cricut cake hebben staan. Er is een filmpje op YouTube waarin een mevrouw verteld dat je die firmware niet kan updaten met een Mac, zij adviseerd dit eenmalig bij een kennis met een pc te doen. Ik heb het op een pc gedaan maar het ging niet zo makkelijk.
Succes

weet je waar je hem kan downloaden?? waar ik normaal mijn dingen download kan ik hem niet vinden..

7

Ik heb het gedaan via firstload. Je moet reageren en credit card gegevens invoeren maar je kan een gratis proefversie nemen.

8

thanks ga het meteen proberen