Onderwerp: Nog 600 te gaan...
Maar dan heb ik alle links van mijn linkjessite overgezet!
Zoals sommigen van jullie wel weten, ben ik een paar jaar geleden begonnen met het verzamelen van taartdecoratielinks. Ik had er een gratis pagina voor aangemaakt van jouwpagina.nl. Maar ik vond het erg jammer dat ik weinig mogelijkheden had om de site in te delen, er iets bij te schrijven, nieuwtjes te vertellen over leuke links, afbeeldingen te plaatsen enzovoort. Toen ik daar weer eens voor de zoveelste keer over aan het mopperen was, heeft manlief een eigen site voor me geregeld Het kostte even tijd om erachter te komen hoe de site werkte en om hem in te richten, maar inmiddels ben ik dus bezig om de links over te zetten. Maar: ik had inmiddels ruim 1100(!) links verzameld dus dat is geen klein klusje Dit weekend heb ik er gelukkig een heleboel kunnen doen Dus ik ben op de helft ongeveer!
Bij deze vind ik hem ver genoeg af om hem jullie voor te stellen: http://www.allesovertaart.nl/ Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
Als jullie nog goeie suggesties hebben voor de indeling, leuke links om toe te voegen, of fouten tegenkomen, ik hoor het graag! Voor degenen die mijn site nog niet kennen: neem een kijkje. Mocht je al gebruik maken van mijn oude site: excuses voor het ongemak, ik probeer zo snel mogelijk het overzetten af te ronden!
Groetjes, Jozien.