1

Onderwerp: Nog 600 te gaan...

Maar dan heb ik alle links van mijn linkjessite overgezet!

Zoals sommigen van jullie wel weten, ben ik een paar jaar geleden begonnen met het verzamelen van taartdecoratielinks. Ik had er een gratis pagina voor aangemaakt van jouwpagina.nl. Maar ik vond het erg jammer dat ik weinig mogelijkheden had om de site in te delen, er iets bij te schrijven, nieuwtjes te vertellen over leuke links, afbeeldingen te plaatsen enzovoort. Toen ik daar weer eens voor de zoveelste keer over aan het mopperen was, heeft manlief een eigen site voor me geregeld :) Het kostte even tijd om erachter te komen hoe de site werkte en om hem in te richten, maar inmiddels ben ik dus bezig om de links over te zetten. Maar: ik had inmiddels ruim 1100(!) links verzameld :D dus dat is geen klein klusje  :cool: Dit weekend heb ik er gelukkig een heleboel kunnen doen :) Dus ik ben op de helft ongeveer!

Bij deze vind ik hem ver genoeg af om hem jullie voor te stellen: http://www.allesovertaart.nl/ Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!

Als jullie nog goeie suggesties hebben voor de indeling, leuke links om toe te voegen, of fouten tegenkomen, ik hoor het graag! Voor degenen die mijn site nog niet kennen: neem een kijkje. Mocht je al gebruik maken van mijn oude site: excuses voor het ongemak, ik probeer zo snel mogelijk het overzetten af te ronden!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: Nog 600 te gaan...

Succes met de klus, Jozien! Ik vond de oude al geweldig (heb 'm ook gelinkt op mijn site). Dus ik hou het even in de gaten wanneer ik mijn link moet aanpassen.

Groet, Jolanda

3

Ziet er heel gezellig uit ! En wat een werk heb je daar aan zeg . Ik maakte al regelmatig gebruik van de "oude" site ,zóó handig !
Succes met het vervolg van het overzetten en ik wil je bij deze ook eens bedanken voor deze service die je ons geeft !  :thumb:  :Y

Carpe Diem !

4

O, wat een werk. Maar je bent geweldig Jozien. Super dat je dit bij houdt en dat wij ervan mogen snoepen. :thumb:

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

Het ziet er goed uit Jozien!!
Misschien wil je je nieuwe banner doormailen naar mij? Dan kan ik op mijn site de link aanpassen en meteen je banner erbij zetten!

Liefs, Zanoni

6

Veel succes en bedankt alvast  :thumb:  :thumb:

7

Succes en leuke site! Heb hem meteen weer bij mijn favorieten gezet!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

8

ik zal ook de link op mijn site aanpassen!

je nieuwe site is mooi geworden!

Groetjes, Dorothea.

9

Oh wauw, heel leuk! Lijkt me wel enorm veel werk! Ik post de link ook even op mijn blog :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

10

ik heb ''m weer snel in mijn favorieten gezet. Ik keek ook van tijd tot tijd om je oude site als ik iets wilde maken en ik wist niet hoe.

Super dat je er zo veel tijd in stopt. Heel erg bedankt!!!!!!!!!

11

Zo gaaf dat je dit doet, Jozien!! Je nieuwe site is inderdaad prachtig  :thumb:

Ik ga 'm ook gauw aanpassen in m'n favorieten :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

12

Daar ga ik zeker gebruik van maken! Top!  :Y

13

helemaal super, hij staat al bij mijn favorieten!

14

ik heb hem gelijk opgeslagen bij mijn favorieten! wat een mooie site maar wat een werk zal dat geweest zijn zeg

Groetjes Marleen

15

ik heb em ook opgeslagen! super!

16

Wauw, dit vind ik echt fantastisch! En om te zeggen dat je er echt heel erg mee bezig bent... zelfs mijn site staat ertussen en heb eigenlijk nog niet zo veel reclame gemakt!

Mag ik de link ook ergens op mijn site delen?

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

17 Laatst bewerkt door Klungelaar (31-05-2011 09:41)

euhm, hoefde nu ook geen twee keer  ;)

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

18

Nu heb ik even twee favorieten bovenaan staan maar wat een werk!!!
Het is zowiezo best moeilijk om iets in te delen moet het bij howto, of bij inspiratie of bij blogs of bij shops veel site"s overlappen elkaar wat indelen betreft. maar mijn favorieten of de interressante struur ik je toch wel door :Y  en het indelen laat ik wel aan jou over :D 
keep up the good work!!!!

19

Wow wat een SUPERleuke site!!! Hier ga ik weer veeeeel te veeeeel tijd doorbrengen!!  ;)

Veeeeeeel werk, echt heeeeeel gaaf!!  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

20

super dank je wel!!!

gr lon

gr lon

21

ziet er goed uit!  :thumb:  Heb hem meteen bij de favorieten gezet en zal van de week de link even op mijn site plaatsen.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

22

jeetje wat een werk,maar wel fantastisch dat je dit allemaal doet
heel veel succes ermee en het wordt trouwens een hele mooie site complimenten hoor

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

Wat een mooie site!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

24

Wauw Jozien, wat een werk!!
Echt super gedaan!

groeten Annemieke
Cake It

25