Onderwerp: Mijn eerste 3 taarten, waarvan 2 op bestelling :)
Hallo lieve mensen,
Ik had al een hele tijd geleden beloofd mijn eerste taarten te posten, maar heb er nu pas echt de tijd voor
Ik wist niet hoe ik de foto's in het forum moest plaatsen
, dus heb ik ze op hyves gezet en de link hier geplaatst, dus om de foto' s te bekijken moet je op de link klikken
Als ik zelf zo kijk, zie ik al een grote verbetering, maar ik kan tips heel goed gebruiken. Dus kom maar op met die tips!
Dit is de eerste taart, eerste keer bakken, vullen, en RI. De letters kwamen niet helemaal uit en omdat ik bij het schrijven van de zijkant afgeleid was, stond er racining coco ipv racing. Ik ging dus verder met schrijven terwijl ik al moest stoppen
http://slimke.hyves.nl/album/64367006/Z … _state__=6
Dit was mijn 2e taart en mijn eerste taart op bestelling. De roosjes van RI waren niet zo goed gelukt. Ik kreeg de RI maar moeilijk uit de zak en nog bleven ze niet goed rechtop staan. Heeft iemand hier nog tips voor?
http://slimke.hyves.nl/album/64367006/Z … _state__=7
Mijn 3e taartje. Ik zie nu pas dat er behoorlijk wat deukjes in de taart/fondant zit. Deze taart heb ik gemaakt voor de 25 jarige trouwdag van S****** ouders. Ik vond vooral de duiven goed gelukt en de bloemen. Kwamen we erachter dat je fondant niet in de ijskast moest leggen. Misschien dat de fondant daardoor ook nog zacht was. Ook hier het schrijven met RI weer niet goed gelukt.
http://slimke.hyves.nl/album/64367006/Z … _state__=8
De vullingen:
Taart 1: deze vulling weet ik niet meer.
Taart 2: grote onderste taart: aardbeienmouse aan een kant, gele room met aardbeienjam aan de andere kant. De ronde bovenste taart gevuld met chocoladefudge en kersenjam
Taart 3: Alleen chocoladefudge
Tot nu toe heb ik me aan de 'basisvullingen' gehouden. Welke vulling is nog meer makkelijk te maken en natuurlijk erg lekker, dus dat het door veel mensen besteld wordt?
Ik hoor graag wat jullie van mijn taarten vinden

Ik ook niet jammer
Heb ze daarom even hier onder gezet.

De vriendin van mijn ouders wilde graag een taart voor de 6e verjaardag van hun dochter, dus had ik de kans mij eens lekker uit te leven, aangezien ik dan meteen reclame kon maken en kon oefenen. Ze had het niet erg gevonden als de taart mislukt was, als hij maar lekker is
Vooral geboortes (babyboom in de vriendenkring) of zondagse familiebezoekjes ofzo. Wanneer ze dan vragen om iets in opdracht te maken dan hou ik gewoon alle rekeningetjes bij en tel ik alles mooi op.

Ik zou het er niet voor durven vragen, Om heel eerliijk te zijn zou ik er helemaal geen geld voor durven vragen en hem gratis weggeven hebben. Dit zeg ik niet om lelijk tegen je te doen, maar er zijn zoveel verbeterpunten en ikzelf ben nogal perfectionistisch.
). Wat de onkosten betreft...ik heb ooit eens uitgerekend dat ik voor een 25 cm ong. €15.00 kwijt ben. Ik heb een hoge biscuit die ik 3x vul (vlaaivulling en bc van mix). Moet er wel even bij zeggen dat ik gas en zo niet mee gerekend heb maar dat komt wel weer goed door de 'fooi' die ik vaak krijg