1

Onderwerp: HEEEELP!!!! Hoe werkt die Canon ip3600

Ik zit zowat te janken :(

Ik heb de printer geinstaleerd maar hij pakt de frostingsheets niet.
Wat doe ik verkeerd?

Ik snap er niks van wat een ellendig apparaat zeg! Haha!

Wie wil mij helpen?

Groetjes!

Re: HEEEELP!!!! Hoe werkt die Canon ip3600

Volgens mij zijn er 2 ingangen voor papier en moet je misschien die andere hebben dan die je nu probeert?

Life is what you bake it.

3

op de instructie die erbij word geleverd staat dat je de frosting sheets en icingsheets alleen in de bovenlader mag doen... dus ik durf m niet goed in de onderlader te doen...hahaha.

4

ik heb wel een test gedaan met gewoonpapier in de onderlader en die deed t wel.
Nu doe ik de sheet bovenin en er gebeurd niks...

Ik heb ondertussen ook stiekem tóch de sheet in de onderlader gedaan, pure wanhoop, maar ook daar pakt ie m niet...

5

Zit er nog verschil in de boven en onderkant van de sheets? Misschien moet ie andersom? Heb zelf niet zo'n printer hoor dus roep ook maar wat...

6

djehr schreef:

Zit er nog verschil in de boven en onderkant van de sheets? Misschien moet ie andersom? Heb zelf niet zo'n printer hoor dus roep ook maar wat...

Bedankt maar t papier zit er goed in...
Volgens mij is ie gewoon stuk...
daar waar t papier in moet zou een rollertje moeten gaan draaien zodat t papier ingevoerd word maar dat gebeurd niet...

7

pffff frustrerend zeg :/ ...hoop dat je hem nog aan de praat krijgt en anders snel; een andere  :thumb:

8

Ja, iid.
Ik ben ook wel weer zo'n slome duikelaar dat ik op t moment dat ik de print nodig heb die printer aansluit en nu is het dus te laat.
De taart moet vanavond nog geleverd worden...
Dus nu moet ik als de wiedeweerga nog een taart gaan versieren...
:(

9

Misschien wel een heel "blond" antwoord, maar heb je wel op je pc ingesteld dat ie de sheet uit de bovenlade moet pakken?

10

En bedenk je dat er, zodra je hem met gewoon papier getest hebt, er 'papierstof' in je foodprinter zit...... en dat is niet (zo erg ;)) eetbaar......

Het kostte mij ook wat bloed, zweet en tranen maar het werkt nu. Inderdaad in het programma goed instellen dat hij de achterste lade pakt om te printen.

11

Tja, er stond dat ik de printerkop moest uitlijnen en er gewoon papier in moest doen.
Hij print dan nl ook echt.
En ik vind t wel duur om voor 3 test blz dus 3 icingsheets te verpesten.
Maar ik heb m weer ingepakt omdat ik helemaal klaar was met dat ding, haha!
Ik heb na t werk Bouwhuis gebeld maar die namen niet meer op.
Dus morgen nog eens uitpakken en kijken of die instelling idd wel goed staat, bedankt el :)

Maar vandaag geen zin eerlijk gezegd, ik ga vroeg naar bed  :Y
Morgen nog een poging :)

Groetjes!

12

Ik heb die precies om die reden op ouwel gedaan.... geen papierstof, ik zou niet willen dat dat op mijn icing sheets terechtkomt....... ;)

Sterkte ermee!

Je moet handmatig instellen dat je uit de achterlader wil printen. ( boven) bij instellingen.. Anders kun je proberen tot je een ons weegt.

Groetjes Natasja!

14

ik heb de 3600 en gebruik alleen de onderlade,de bovenste is altijd leeg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

15

Ik heb ook de ip3600. Als ik ga printen dan geef ik bij eigenschappen aan dat ik vanuit de achterste lade wil printen. Ik gebruik ook gewoon de frosty sheets. Gaat perfect.

16

Bedankt allemaal, ik heb Bouwhuis gebeld en die zeggen idd dat ik bij t printen ook even de bovenlade moet instaleren.
Dat had ik dus gewoon niet gedaan, haha!
Deze week ga ik m weer proberen, op goed geluk :)
Bedankt voor de reacties.
Oja, ik denk alleen dat de test met de 3 A4tjes echt papier t apparaat niet bomvol papier stof komt te zitten.
Mischien zit er stiekem wel meer stof in menig printer dan in mijn splinternieuwe printer, ondanks de 3 echte papiertjes. ;)

Groetjes!!

17

Gelukkig, dan zal 't nu wel goed komen hoor! En over die paar papiertjes zou ik me ook niet druk maken hoor, tis maar papier.... Inktresten van normale inkt dat zou ik niet willen maar hoeveel stof komt er nu van een normaal  schoon papiertje....
Print ze!

18

ik test hem ouwelpapier...

19 Laatst bewerkt door Zitatje (06-06-2011 13:57)

@ ivankapaesch: ik heb alleen icingsheets en das me te duur voor n test. Hahaha.
Maar t gaat zeker goed komen nu... Denk ik ;)

Bedankt el!

20

Niet alles gelezen maar je moet de bij het printen naar eigenschappen gaan en dan de papierbron wijzigen naar achterste lade.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie