Onderwerp: Violet
Eerst even de taart, dan het verhaal 

Oh man..................... Wat een stress vandaag!!
Gisteren kreeg ik een allergie aanval of tenminste iets dat er op leek, jeukende ogen, niezen, snotteren etc... Ik had net een workshop voor 9 personen gegeven en die was rond 18:00 afgelopen.
Ik had toen geen puf meer om de biscuits voor de taart van vandaag te bakken.
Ik begin morgen wel wat vroeger zei ik nog tegen mijzelf.. Dat wat vroeger beginnen was pas vanmorgen om 10:00 vanwege omstandigheden.
Dus om 10 uur begon ik met bakken omdat ik maar een klein oventje heb moest dat dus in 3 keer..
Ondertussen vullingen maken en de mango's snijden.. Alvast fondant kleuren etc.
Om 14:00 echt klaar met vullen en afsmeren dus toen kon het "echte" werk pas beginnen.
Wat tijdsplanning betreft had deze dus wat beter gekund....
Het huilen stond mij bijna nader maar gelukkig zag ik daar ineens mijn moeder die een deurmat voor in mijn atelier kwam brengen!!!!!
Zij heeft mij geholpen met wat decoraties waaronder het schilderen van de viooltjes
Ook heeft ze geholpen met de ontplofte bom in mijn keukentje.. Moeder als je dit leest, ik hou van je!!!
Dit is de taart uiteindelijk geworden om 18:00 werd ie opgehaald en we waren net op tijd klaar!
Gevuld met passievruchtcreme met stukjes verse mango en een laagje frambozenjam 

. Je taart is prachtig en ik vraag met altijd af hoe iemand zo'n strak randje krijgt (van de bovenkant van de taart naar de zijkant), bij mij loopt dat altijd wat ronder.
Zo'n allergie aanval is altijd zo slopend...
om 10u de eerste taart in de oven en dan 3x bakken moeten en dan om 14u klaar zijn met vullen en afsmeren? dan zijn de biscuits net koud toch