Onderwerp: Choclade cup cake's met room/pindakaas topping
Alvast getest voor mijn verjaardag aankomend weekend. Man! Wat stinken die dingen
mag het duidelijk zijn dan ik geen pindakaas lust

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Choclade cup cake's met room/pindakaas topping
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Alvast getest voor mijn verjaardag aankomend weekend. Man! Wat stinken die dingen
mag het duidelijk zijn dan ik geen pindakaas lust

Ze zien er wel heerrrrrrrrlijk uit! En ik lust wel pindakaas! 
hahahah, dus je vond ze niet zo lekker 
Waarom maak je cupcakes die je zelf niet lekker vind?
Zien er leuk uit hoor!
Waarom maak je cupcakes die je zelf niet lekker vind?
Zien er leuk uit hoor!
Ik had 4 recepten uitgezocht maar kon niet kiezen dus mijn man koos er een en ik ook 
En ik heb ze ook niet geproefd hoor
dat mogen ze morgen bij school doen tijdens de vergadering waar ik bij ben
Zien er leuk uit, maar de geur komt door mijn laptop heen... ik hou ook niet van pindakaas, maar wel van amandelpasta. Zelfde consistentie en heel gezond en lekker van smaak!
Helaas alleen slecht verkrijgbaar in Nederland.... tenzij je naar een natuurwinkel gaat!
Ideetje?
Zien er leuk uit, maar de geur komt door mijn laptop heen... ik hou ook niet van pindakaas, maar wel van amandelpasta. Zelfde consistentie en heel gezond en lekker van smaak!
Helaas alleen slecht verkrijgbaar in Nederland.... tenzij je naar een natuurwinkel gaat!
Ideetje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Choclade cup cake's met room/pindakaas topping