1

Onderwerp: Choclade cup cake's met room/pindakaas topping

Alvast getest voor mijn verjaardag aankomend weekend. Man! Wat stinken die dingen :o mag het duidelijk zijn dan ik geen pindakaas lust ;)

http://94.100.118.98/1319150001-1319200000/1319155601-1319155700/1319155645_5_26uI.jpeg

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

2

Re: Choclade cup cake's met room/pindakaas topping

Ze zien er wel heerrrrrrrrlijk uit! En ik lust wel pindakaas! :D

3

hahahah, dus je vond ze niet zo lekker :rolleyes:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Waarom maak je cupcakes die je zelf niet lekker vind?  :lol: Zien er leuk uit hoor!

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

5 Laatst bewerkt door Denisjuh (30-05-2011 20:06)

ssvleeuwen schreef:

Waarom maak je cupcakes die je zelf niet lekker vind?  :lol: Zien er leuk uit hoor!

Ik had 4 recepten uitgezocht maar kon niet kiezen dus mijn man koos er een en ik ook ;)

En ik heb ze ook niet geproefd hoor :shh:  dat mogen ze morgen bij school doen tijdens de vergadering waar ik bij ben

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

Zien er leuk uit, maar de geur komt door mijn laptop heen... ik hou ook niet van pindakaas, maar wel van amandelpasta. Zelfde consistentie en heel gezond en lekker van smaak!

Helaas alleen slecht verkrijgbaar in Nederland.... tenzij je naar een natuurwinkel gaat!

Ideetje?

Zien er leuk uit, maar de geur komt door mijn laptop heen... ik hou ook niet van pindakaas, maar wel van amandelpasta. Zelfde consistentie en heel gezond en lekker van smaak!

Helaas alleen slecht verkrijgbaar in Nederland.... tenzij je naar een natuurwinkel gaat!

Ideetje?