1

Onderwerp: scal cricut cake.

hallo weet iemand hoe ik de serial kan krijgen voor scal 2.0 en of die nog te verkrijgen is, ik had hem 2 weken geleden gedownload nu wil ik hem gaan betalen maar krijg alleen nog maar de serie van scal 3 om te betalen en deze werkt niet met de cricut..

2

Re: scal cricut cake.

Ik heb net een cricut cake besteld en ben me gaan verdiepen in de SCAL software maar ben ook bang dat ik versie 2 niet meer kan downloaden. Help!! :grr:

3 Laatst bewerkt door Just mi (28-05-2011 21:24)

dan ben ik dus niet gek, hahahah ik heb ook al bij make the cute gezocht maar deze ondersteunen de cricut ook niet meer...

ik heb de versie 2 wel op de computer staan maar heb dus nu alleen de serial nodig (had ik hem maar meteen betaald)...... dus nu de volgende vraag wie ow wie heeft hem op cd en wil hem verkopen???

4

Ik wil hem ook graag op cd, anders ga ik mijn bestelling van de cricut maar annuleren. Ik ben niet van plan dure cartridges te gaan kopen..

5

ivankapaesch schreef:

dan ben ik dus niet gek, hahahah ik heb ook al bij make the cute gezocht maar deze ondersteunen de cricut ook niet meer...

ik heb de versie 2 wel op de computer staan maar heb dus nu alleen de serial nodig (had ik hem maar meteen betaald)...... dus nu de volgende vraag wie ow wie heeft hem op cd en wil hem verkopen???

Misschien kan ik 'm voor je kopieren. Zal het zo ff aan mijn vriend vragen.

6

ik hoop het zo zou je heel dankbaar zijn... ik hoop gauw iets te horen.

7

Ik zou graag willen weten of het inderdaad copieerbaar is want dan heb ik er ook wel intresse in :o

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

8

Hij is te kopieren maar er zit een serialnr bij en ik weet  niet of die een beperkt aantal keer te gebruiken is. Vind het heel lullig maar wil mijzelf ook niet in de vingers snijden.

9

dat meen je niet.... mijn cricut is onderweg. kan toch niet zo zijn dat ik geen scal meer kan downloaden :(

10

angelz schreef:

Hij is te kopieren maar er zit een serialnr bij en ik weet  niet of die een beperkt aantal keer te gebruiken is. Vind het heel lullig maar wil mijzelf ook niet in de vingers snijden.

ik snap het helemaal toch bedankt.

11

Is inderdaad maar een aantal maal te gebruiken dat serial nummer, ik had er al problemen mee, toen mijn pc stuk was en ik een nieuwe had
Had je anders graag willen helpen, maar dan heb ik mezelf er ook mee  :s

12

ik had het geprobeerd met mn zusje maar toen zij mijn naam en serial (is een combinatie) invoerde kreeg zij een foutmelding... prompt bleek 's avonds thuis dat mijn cricut ook gedowngrade was en ik had weer de probeer versie... ik was al helemaal bang maar geklukkig kon ik mijn serial weer invoeren. Blijkbaar slaat hij bij het registreren van je serial (bij de eerste keer) ook je computer op ip adres op...
ik kan hem nu weer gebruiken maar mijn zusje heeft hun gemailed en kreeg de reactie dat er een rechtzaak is aangespannen vanuit provocraft (makers van cricut) aan SCAL omdat je dan dus geen dure cartridges nodig hebt....

Hopelijk hebben jullie wat aan deze info...
tevens heeft iemand dit topic geopend voor een "gratis" SCAL versie 1 met serial ???

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=154998