1 Laatst bewerkt door Just mi (30-05-2011 11:39)

Onderwerp: VOOR DEGENE DIE SCAL 2.0 HEBBEN.. (belangerijk)

Nou ik ben dus al een paar dagen op zoek naar scal 2.0 deze blijkt niet meer verkrijgbaar te zijn.

(dus wie hem heeft en wil verkopen, ik wil hem graag hebben heb alleen een serial nodig)...

Maar belangerijker is wie scal 2.0 heeft moet hem dus NIET updaten want dan werkt ook jou scal niet meer met de cricut...
Ik heb dit tijdens mijn zoektoch op forums gelezen...
en wilde jullie even waarschuwen. er is alleen nog maar scal 3.0 deze werkt niet met de cricut...
Dit geldt trouwens ook voor het andere programma make the cut..

DUS NIET UPDATEN als je scal 2.0 hebt.

2

Re: VOOR DEGENE DIE SCAL 2.0 HEBBEN.. (belangerijk)

Daar was al iets over uitgelekt en ik had er een topicje voor aangemaakt, hoop dat men het heeft gelezen, Is toch wel heel jammer als het niet meer gebruikt kan worden

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140987

3

nou had ik die maar eerder gelezen dan had ik de scal meteen betaald, ik had de 2 versie gedownload en enkele dagen daarna was het niet meer mogelijk om hem te betalen om een serial te krijgen grrrrrr, domdom dom...

4

even een blonde vraag hoor maar waarom zou ik het willen updaten ??

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

SCAL kun je maar 1keer installeren, wou het ook eens op mijn andere computer zetten  , toen werkte hij op alle 2 niet meer

6

nou dat is niet waar ik heb ze zelf 2 keer geinstalleerd boven op de vaste en beneden op de laptop .... en ze werken allebei

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!